meenink

Super zelfde dag nog geleverd vanwege de sneeuw iet later dan planning maar supper service ook de jongen die hem kwam breng was er vriendelijk hebben hem nog een koffie gegeven want door de... Super zelfde dag nog geleverd vanwege de sneeuw iet later dan planning maar supper service ook de jongen die hem kwam breng was er vriendelijk hebben hem nog een koffie gegeven want door de weers omstandig heden was hij erg laang aant werk die jongen verdient een pluim

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw super leuke review, daar worden we blij van.
Bedankt voor uw super leuke review, daar worden we blij van.
Fijn ook dat we de accu zo snel hebben kunnen leveren bij u, ondanks de weersomstandigheden . Veel plezier van de accu en tot de volgende keer!

Joop

Alles perfect geregeld, laat op de dag besteld, de volgende dag in de avond bezorgd. Door het slechte weer (veel sneeuw die dag) wel heel laat, maar dat werd tijdig gecommuniceerd.

berry monrooy

Super service en erg snelle levering !

Marc Oonk

Duidelijke site, komen hun belofte na en een adequate en tijdige aflevering. Ik kan het zeker aanbevelen

Bart Commandeur

Uitstekende service! Snel geleverd!

P.Hendriks

Een goede en snelle levering en goed product

E

Snelle levering en goede prijs.

Aad

Goede website, ruime keuze en snelle en correcte levering.

Tiekstra

🙋🏻Donderdag avond accu besteld, deze zou zaterdag worden bezorgt. Vrijdag avond stond de accu al bij ons op de werkbank. Zuurpakketje erin s’nachts aan de lader. Zatermorgen 🏍 starten maar. 🤗👍

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw geweldige review. We doen altijd ons best om onze klanten positief te verrassen. 😊
Heel veel rijplezier en mocht je nog iets anders nodig hebben voor je motor (olie, bougies, sloten, onderdelen, enz.) dan kan je die ook terugvinden op onze site.
Tot de volgende keer!

CF

Hele scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ik werd netjes gebeld met de vraag of het zelfs eerder dan gepland geleverd kon worden. Wel werd het levertijdstip die avond een aantal keer uitgesteld... Hele scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ik werd netjes gebeld met de vraag of het zelfs eerder dan gepland geleverd kon worden. Wel werd het levertijdstip die avond een aantal keer uitgesteld (ong 2u), dat is dan ook het enige. Later zag ik dat het bedrijf in de buurt zit en afhalen ook mogelijk is.