Rob van Loon

Snel, overzichtelijk en klantvriendelijk.

Soetens

Snel antwoord en zeer snelle afwikkeling van de bestelling.

Willem

In eerste instantie bij mijn vraagstelling wat kortaf gereageerd (medewerker had kennelijk haast). Bij gelegenheid van een tweede telefoongesprek uitstekend (en geduldig en informatief) geholpen.... In eerste instantie bij mijn vraagstelling wat kortaf gereageerd (medewerker had kennelijk haast). Bij gelegenheid van een tweede telefoongesprek uitstekend (en geduldig en informatief) geholpen. Informatie over passende accu was in eerste instantie niet volledig (lijst van geschikte accu's was niet toegankelijk). Dit is later kennelijk hersteld. Al met al goede ervaring.

Frank ter Weele

Na eerst wat gechat te hebben heb ik een Varta Start Stop Plus E39 accu voor mijn VW Passat aangeschaft. De VW garage wilde me zo'n €300 in rekening brengen voor het vervangen van de accu. Dit heb... Na eerst wat gechat te hebben heb ik een Varta Start Stop Plus E39 accu voor mijn VW Passat aangeschaft. De VW garage wilde me zo'n €300 in rekening brengen voor het vervangen van de accu. Dit heb ik nu voor de helft kunnen doen.
Mede door het kundige advies van AccuDienst

Udinga

Goede en snelle service

De Haan Techniek

Snel geleverd goede informatie.

Justian Taihuttu

Accu besteld en werd dezelfde avond geleverd . Deze bleek helaas niet in orde, maar na bericht werd deze direct opgehaald en de volgende dag een nieuwe gebracht .

Super service!

Edwin Blank

Varta accu besteld en de volgende dag keurig geleverd.

verbiest

Eigenlijk verliep alles heel soepel en snel. De site was goed toegankelijk en na de aankoop werd de afhandeling keurig inclusief een track en tracelink uitgevoerd. Prijzen zijn zeker concurrerend.

Edgard blok

Ik ben heel erg tevreden . Waanzinnig snelle levering netjes thuis gebracht en voor een prijs die je niet snel ergens zal vinden. Super service