Riny

Ging om een garantie dingetje...Top bedrijf, snelle service, snelle antwoorden, geen wollige taal, duidelijke richtlijnen, alles goed geregeld.

A. Diephuis

Hallo, De bestelling was op zich prima en snel geleverd. Toch heb ik bij deze bestelling een kanttekening. De accu ,die is geleverd, was bij aankomst nog 27% vol. Niet erg want toen hebben we die... Hallo, De bestelling was op zich prima en snel geleverd. Toch heb ik bij deze bestelling een kanttekening. De accu ,die is geleverd, was bij aankomst nog 27% vol. Niet erg want toen hebben we die opgeladen. Helaas loopt de accu in 1 dag compleet weer leeg. Alles uitgeschakeld maar loopt steeds weer in 1 dag leeg. Die accu is van een oude mevrouw en die durft niet weer een andere accu te kopen zodat de telefoon steeds elke dag aan de oplader staat. Op dit moment alle Apps uitgeschakeld en dan zien of er misschien met de telefoon iets aan de hand is. Mocht er iets fout zijn dan neem ik gaarne contact met U op zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Mvg Adri.

Hans Verlaan

Bestellen via de website ging vlot en zonder problemen. Ook de berichtgeving over de bestelling was goed.

Frank de Bree

Super snelle levering op de afgesproken tijd. Klasse !

Dirkjan Rorije

Mijn bestelde motoraccu bleek een erg lange levertijd te hebben. Na een chat werden 3 prima alternatieven aangeboden en de door mij gekozen optie dezelfde dag al verzonden. Topservice !

HarryD

Prima snelle levering, duidelijke webshop

Gideon

Goede prijs, snel geleverd

Ron Numeijer

De auto van mijn dochter wilde niet starten. Direct de accudienst opgezocht. Via een chatbericht met een medewerker kon ik de juiste accu bestellen en dezelfde dag ontvangen, mits de rekening vóór... De auto van mijn dochter wilde niet starten. Direct de accudienst opgezocht. Via een chatbericht met een medewerker kon ik de juiste accu bestellen en dezelfde dag ontvangen, mits de rekening vóór 12.00 werd betaald (Het was 11.50 uur). Al met al lukte dat met dank aan uw medewerker. 'S Avonds 19,30 kon ik een nieuwe accu plaatsen.👍