A corbijn

Supersnelle levering smorgens besteld 18 uur in huis. Top

H.P.Bessems

In eerste instantie goed geholpen via chat. De gedane bestelling bleek echter niet de juiste te zijn, terug gezonden. Hiervan een bevestiging ontvangen, gedane betaling zou terug gestort worden.... In eerste instantie goed geholpen via chat. De gedane bestelling bleek echter niet de juiste te zijn, terug gezonden. Hiervan een bevestiging ontvangen, gedane betaling zou terug gestort worden. Helaas is na meer dan 10 dagen nog niet gebeurt. Kreeg wel een mail, n.a.v. mijn vraag waarom nog geen restitutie, u hebt het bestelde nu in huis. Deze mail slaat nergens op, geld zou terug gestort worden. Er zou naar 2 dagen contact met mij worden gezocht, helaas, 2 dagen duren bij MAPP wel erg lang.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Bessems, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor uw review meneer Bessems, we stellen het zeer op prijs.
We gaan dit intern bespreken want dit is niet zoals we normaal gesproken werken. Uiteraard is het niet onze bedoeling u langer te laten wachten dan afgesproken. De communicatie had anders gemoeten, onze excuses hiervoor. Inmiddels staat het aankoopbedrag weer op uw rekening. We storten het geld altijd terug binnen 14 dagen, zo ook in uw geval.
Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Paul Van den Beemt

Goede snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Peter van der Kraan

Prima ervaring, zeer scherp geprijsd en de accu snel in huis.

klaas

Super snelle levering, aansluiten en starten. snel 50 euro in vergelijkt met garage bespaart.

Herman Noort

Altijd snelle levering en scherpe prijzen, prima bedrijf!

Rob van den Berg

14.00 nu accu besteld , volgende dag om 11.00 afgeleverd bij de auto super !

Sokout

Ik heb een accu gekocht en binnen 24 uur had ik het binnen. Communicatie en feedback van het bedrijf is geweldig. Na betalen, heb ik bevestiging per e-mail gehad en na 5 uurtje heb ik weer e-mail... Ik heb een accu gekocht en binnen 24 uur had ik het binnen. Communicatie en feedback van het bedrijf is geweldig. Na betalen, heb ik bevestiging per e-mail gehad en na 5 uurtje heb ik weer e-mail gehad dat de zending de deur uit is en morgen zal bezorgd worden. Zo gezegd en zo gedaan. Bedankt

Jan Boonstra

Perfect!

Sudesh R.

De coolblue onder accu's :) Heb een varta G7 besteld, keurig geleverd stip op tijd. Na het inbouwen in de auto kwam ik erachter dat ik de verkeerde type (zonder incaping bij de polen) had besteld... De coolblue onder accu's :) Heb een varta G7 besteld, keurig geleverd stip op tijd. Na het inbouwen in de auto kwam ik erachter dat ik de verkeerde type (zonder incaping bij de polen) had besteld waardoor de afsluitdeksel niet goed meer dicht kon, na 3 dagen rond te hebben gereden heb ik alsnog gebeld met mijn probleem, meteen de volgende werkdag een passend accu geleverd met dezelfde specificaties zonder enige kosten! De gebruikte accu weer meteen meegenomen zonder vragen. Ik ben via de email goed op de hoogte gesteld van de voortgang van zaken. Vrindelijke personeel en uitstekend service. Een van de beste webwinkels ooit..!