Bart

Prima snel en extra service (smiddags besteld, savonds in huis (kosteloos)

Peter

Top service! de beste prijs en volgende dag al geleverd... beter kan niet.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Peter, we stellen het zeer op prijs. 👍
Bedankt voor je review Peter, we stellen het zeer op prijs. 👍
Onze prijzen zijn zeer scherp en zonder poespas. Je kan het voor nog geen euro bijbestellen of je kan gewoon normale (zuurvrije) vaseline gebruiken. Dat werkt perfect. 😊
Veel plezier van de Varta accu en graag tot de volgende keer!

Taxi baran

Top klantenservice. Verkeerde accu besteld, volgende konden ze het al komen omruilen zonder kosten! Behalve dat vele malen goedkoper dan fysieke winkels en online winkels.

patrick evers

Ik vind dit echt een fijn en goed bedrijf mijn eerste pakket met oplaadkabels is kwijt geraakt bij postnl waardoor ik phonestore heb benaderd dat het na een kleine week nog niet was binnengekomen... Ik vind dit echt een fijn en goed bedrijf mijn eerste pakket met oplaadkabels is kwijt geraakt bij postnl waardoor ik phonestore heb benaderd dat het na een kleine week nog niet was binnengekomen en hebben mij een nieuwe opgestuurd en die is wel in goede orde ontvangen ze hebben mij uiterst goed geholpen met de afhandeling:-)

A.M. de Bruijn

Voor het eerst een accu bij dit bedrijf besteld. Website is overzichtelijk en bestelprocedure gemakkelijk. Order is prompt en zonder problemen uitgeleverd. Geen poespas, gewoon goed!

wirevi

Verkeerde maat geleverd, gebeld met het bedrijf en het probleem direct aangepakt. Keurig opgelost.

snelle actie

A.H.A. Dohmen

Zeer positief, aannemende dat opgevolgd advies inderdaad ook het juiste resultaat heeft

J. Wolzak

Prima accu (AGM voor BMW X5). Snelle bezorging. Belde zelfs om te vragen of het eerder kon dan oorspronkelijk werd opgegeven

Marc

AccuDienst is duurder en levert drie dagen later dan beloofd. Om het goed te maken mocht ik ruitenwissers uitzoeken, maar niet van Valeo of Bosch, de merken die ze verkopen, maar van B-merk Carpoint... AccuDienst is duurder en levert drie dagen later dan beloofd. Om het goed te maken mocht ik ruitenwissers uitzoeken, maar niet van Valeo of Bosch, de merken die ze verkopen, maar van B-merk Carpoint of met korting van Bosch.
Ik kreeg een e-mail met de mededeling dat Pieter Tersmette, kennelijk de directeur, contact met me zou opnemen, maar dat is in meer dan 5 weken nooit gebeurd

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Marc, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review Marc, we stellen het zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. We zijn afhankelijk van de koeriersdienst voor het op tijd leveren van de accu's. Jouw accu is op tijd verstuurd maar helaas verkeerd gesorteerd geweest. Het zou zaterdag afgeleverd moeten worden maar door één werkdag vertraging wordt dit 'automatisch' maandag. Dit komt nagenoeg nooit voor maar elke keer is te veel.
Als goedmakertje voor één werkdag vertraging hebben we je gratis ruitenwissers aangeboden van Carpoint . Of ruitenwissers van Bosch met 50% korting. Je hebt gekozen voor de laatste optie en de ruitenwissers zijn nog dezelfde dag verstuurd. Alhoewel je akkoord was vond je ons aanbod 'karig' en daar hadden we inderdaad nog op moeten reageren, excuses daarvoor.
We wensen je alsnog veel plezier van de accu en de Bosch ruitenwissers. Mocht je nog vragen hebben dan staan we graag voor je klaar.