j Wolthuis

Goede service en zeer snelle levering.
Accu is netjes verpakt dus geen beschadigingen. Ik heb weinig ervaring met deze site maar sinds mijn eerste levering staat dit op nummer een.
Goede service en zeer snelle levering.
Accu is netjes verpakt dus geen beschadigingen.
Gewoon top klasse.

H.J.Kaauw

De scantool maakt het makkelijk om te zien welk geheugen nodig is voor de betreffende pc. Een koop wordt dan ook sneller gedaan.

Zoals gezegd de pc scan. Verder een uitgebreid en duidelijk overzicht van de waar.

prima zo.

fam. klerks

Wacht nu al meer als 10 dagen op terugstorting van mijn betaalde factuur.
ik hoor of zie van de hele organisatie niets??

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie.
Het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening, binnen de 14 dagen die ervoor staan. Bij elke stap van het retour-proces sturen wij een email met de voortgang. Wellicht zijn deze e-mails bij de ‘spam’ terecht gekomen?
Bedankt voor uw geduld en als u nog iets nodig heeft in de toekomst dan staan we graag voor u klaar.

René van Leeuwen

Prima service na een kapot productontvangen te hebben. Helaas niet snel een nieuwe ontvangen ivm teweinig voorraad, maar hierover netjes persoonlijk op de hoogte gehouden. Ik wacht nog op het... Prima service na een kapot productontvangen te hebben. Helaas niet snel een nieuwe ontvangen ivm teweinig voorraad, maar hierover netjes persoonlijk op de hoogte gehouden. Ik wacht nog op het terugstorten van de verzendkosten, maar ik ga er zeker van uit dat dat ook netjes geregeld gaat worden.
Perfecte afhandeling van mijn klacht!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review René, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review René, we stellen het zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. Uiteraard is het niet onze bedoeling om een defect product te leveren. Inmiddels heb je een nieuwe accu ontvangen en gelukkig werkt deze wel goed! 👍
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen voor je. Je geeft aan nu tevreden te zijn en dat is het belangrijkste! Graag tot de volgende keer! 😊

Guido

Zeer goede snelle service, ochtend besteld, avond geleverd!
Betreft een 2e accu voor de Twizzy officiele OEM accu

Maarten

Snelle levering, goede communicatie en scherpe prijzen, keep up the good work!

Ger van Zeijl

Ervaren als zeer goed

Rita

Zeer goed doen wat ze beloven.

boy tilakdharie

Volgens afspraak geleverd. zeer te vreden

Luc

Handige en behulpzame site.
Goede prijs/prestatie

Geheugen analyse werkt goed en is handig.
Voorstellen zijn duidelijk en helder

Ga zo door