Bern

Snelle levering van de Accu, dit omdat je met de auto anders te lang stil blijft staan. De prijs is gemiddeld , en niet te duur. Dus ben zeer tevreden met de levering en webshop van accudienst! Snelle levering van de Accu, dit omdat je met de auto anders te lang stil blijft staan. De prijs is gemiddeld , en niet te duur. Dus ben zeer tevreden met de levering en webshop van accudienst!

Groeten uit Leeuwarden!!

Ivp

Makkelijk om eigen computer te scannen, zodat je het juiste geheugen erin kunt plaatsen. Goed advies via de mail en snelle levering.

Via mail info gekregen

Wilko

Dit is mijn tweede auto accu besteld bij AccuDienst
Dit is mijn tweede auto accu besteld bij AccuDienst
1 op 16-12-2016 en 1 vandaag omdat toen in 2016 de service al perfect was! wederom zeer te vreden over alles, de informatie op de site, de bestel wijze en de afhandeling is gewoon perfect en dat voor de goedkoopste prijs met gratis verzending

Een accu voor auto, motor, boot, etc koop je bij MAP AccuDienst

S.B

Prima webshop, maar beperkte kennis van zaken.

MSL

Goede en duidelijke informatie op de website. Een prive chat was is mijn situatie niet nodig, dus ook niet getest. En hè bestelde product, een Varta Accu, dat kwam keurig goed verpakt op tijd binnen... Goede en duidelijke informatie op de website. Een prive chat was is mijn situatie niet nodig, dus ook niet getest. En hè bestelde product, een Varta Accu, dat kwam keurig goed verpakt op tijd binnen volgens opgave. Wat wens je nog meer?

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review, geweldig.
"Wat wens je nog meer?" Laat het ons weten en we gaan eraan werken. Krijgen we dan de volgende keer een 10 van je i.p.v. een 9?...
Bedankt voor je super mooie review, geweldig.
"Wat wens je nog meer?" Laat het ons weten en we gaan eraan werken. Krijgen we dan de volgende keer een 10 van je i.p.v. een 9? 😉
Nogmaals bedankt voor je bestelling en tot snel!

HJM Houtman

Vlotte levering en keurig verzorgd . Adapter paste goed .

G Jonkeren

Zeer correct en snelle levering

AN.MO.C.

Fantastische service ! Besteld gisteren vandaag geleverd om 10u15 Nederland - Belgie. Zoals gewoonlijk zeer correcte en beleefde chauffeur. Waarom elders kopen ? hier zit je op rozen met al de... Fantastische service ! Besteld gisteren vandaag geleverd om 10u15 Nederland - Belgie. Zoals gewoonlijk zeer correcte en beleefde chauffeur. Waarom elders kopen ? hier zit je op rozen met al de prachtige service, levering en 1001 producten. Doe zo verder, We hebben jullie in ons achterhoofd, voor de volgende bestelling. Groetjes Gustaaf Antwerpen Belgie

Kees Overmeer

Nieuwe accu om 16.30 uur besteld. De volgende dag om 12.00 uur in huis. De Merk accu is een stuk goedkoper dan de accu bij de Kwikfit of Euromaster. Dus de accu besteld bij Accudienst.nl . Je... Nieuwe accu om 16.30 uur besteld. De volgende dag om 12.00 uur in huis. De Merk accu is een stuk goedkoper dan de accu bij de Kwikfit of Euromaster. Dus de accu besteld bij Accudienst.nl . Je krijgt een bevestiging over de levering via de mail.

Martin Zomerhuis

Goede website, al verwacht je geen sloten bij accudienst te vinden.
Uitgebreid assortiment en na bestelling vlot geleverd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review Martin, je maakt ons gelukkig.
Bedankt voor je mooie review Martin, je maakt ons gelukkig.
We verkopen inderdaad veel meer dan alleen accu's . Je tip nemen we zeker ter harte. Binnenkort gaan we het aanpassen op de site en de zichtbaarheid verbeteren. Top tip van je, bedankt! 👍