Robin Potze

Slecht. / Maar erg goed opgelost!

Slecht. / Maar erg goed opgelost!

Na 3 keer moeten vragen waar het product blijft, hebben ze ineens 'moeite' met het leveren van 1 snoertje.. ik wacht nu 11 dagen en er komen er waarscheinlijk nog wel 11 bij.

Na het lezen van mijn review bood Accudienst.nl mij gratis een product aan als goedmaker, Topservice!

In eerste instantie lieten ze steken vallen, maar hebben het keurig opgelost!

Ed Oosterling

Accu snel geleverd maar helaas de plaats van de polen verkeerd, kan gebeuren. Het werd snel en correct opgepakt ( ook de telefoon) en een dag later had ik de juiste accu zonder gezeur of extra... Accu snel geleverd maar helaas de plaats van de polen verkeerd, kan gebeuren. Het werd snel en correct opgepakt ( ook de telefoon) en een dag later had ik de juiste accu zonder gezeur of extra kosten.

a.c van prooijen

Na een eerste verkeerde levering snel geacteerd en het juste artikel geleverd

Kemal

Beste accu die je kan kopen. Hij is en comfortabeler en beter. Toen mij auto in 1x ging starte was ik zo blij dat ik de accu bij jullie heb gekocht. Volgende accu word ook van hier. Heel erg bedankt... Beste accu die je kan kopen. Hij is en comfortabeler en beter. Toen mij auto in 1x ging starte was ik zo blij dat ik de accu bij jullie heb gekocht. Volgende accu word ook van hier. Heel erg bedankt voor de snelle service ook.

krijger

Snelle levering goede prijs
goed advies op de site met vergelijking huidige accu type

Frank Groot

Snel geleverd (1 dag eerder dan aangegeven)

Randy Wijnants

Twee keer accu besteld. Tweede keer ging er wat mis (technische fout). Online chat reageert gelijk en probleem was binnen luttele minuten opgelost. Zeer aanbevolen!

Frank Slort

Probleemloze snelle levering, binnen 24 uur.

J.Lange

Prima bedrijf, goede scherpe prijs , gratis levering , de volgende dag in huis , wat wil je nog meer ??????

Rene Baas

Super tevreden over mijn aanschaf bij accudienst. Ik heb even goed vergeleken welke accu ik nodig had en welke online leverancier daarmee het voordeligst was. Accudienst was een euro of vijf duurder... Super tevreden over mijn aanschaf bij accudienst. Ik heb even goed vergeleken welke accu ik nodig had en welke online leverancier daarmee het voordeligst was. Accudienst was een euro of vijf duurder in de prijs die je als eerste ziet op de site. Maar..... Bij alle andere aanbieders kwamen er nog verzendkosten bij waardoor ik op een vergelijkbaar bedrag uit zou komen. Accudienst had de prijs inclusief aflevering vermeld. Nice! En het werd nog mooier! Ze konden zelfs zonder meerprijs (!!) nog dezelfde dag leveren. Nou ja! Zodra je ontdekt dat je oude accu totaal op is, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe. Ik kon dankzij Accudienst nog dezelfde avond zorgeloos op pad. Top service!!!

Een puntje van aandacht: ik bestelde er accupolenvet bij, en dit leek er aanvankelijk niet bij te zitten. Totdat ik de op de accu geplakte pakbon opende (die je misschien ook geneigd zou zijn meteen weg te gooien)... Het pakje bleek daar in gevouwen te zitten! Dit hadden ze beter zichtbaar op de accu kunnen plakken. Maar verder... Niets dan lof!