Edwin

Er zijn natuurlijk vele aanbieders van accu's, ben blij dat ik jullie heb gekozen.
Snel en correct en tegen prima prijs geleverd.

Robert Bouwhuis

Goede site, vond snel wat ik zocht.
De accu kwam wel een dag later maar dat was
geen probleem!

Henk Klein Reesink

Goede service en snelle bezorging.

Lapidaire Advies

Goede site met makkelijk vindbare producten en bovenal een uitstekend functionerende chat-functie. Daar zit een vakman achter. Weet het niet meer zeker, maar volgens mij heet hij Dominique en hij... Goede site met makkelijk vindbare producten en bovenal een uitstekend functionerende chat-functie. Daar zit een vakman achter. Weet het niet meer zeker, maar volgens mij heet hij Dominique en hij reageert heel adequaat.

Harmen de Vries

Prima afhandeling en verzending.

P Salari

Ja ik ben zeer tevreden met mijn accu druppelladder en de verzending is ook heel goed gegaan ik kan ook niet anders zeggen dat ik tevreden ben.

RNE Koeriers

Tijdens bestellen was ik onzeker of ik wel de juiste product had besteld... Een paar uur later kreeg een telefoon en vroeg mij of ik de accu al vanavond in huis wou hebben ipv morgen... En gaf mij... Tijdens bestellen was ik onzeker of ik wel de juiste product had besteld... Een paar uur later kreeg een telefoon en vroeg mij of ik de accu al vanavond in huis wou hebben ipv morgen... En gaf mij het zekere gevoel over ruil service. Dat was en is gewoon super service! Was elk online shop maar zó... Volgende aankoop zeker weer hier en vertel mijn ervaring aan iedereen... Top!

J.kuijl

Persoonlijk kan ik het bedrijf niet daar het via bol.com verliep.
Accu kwam netjes de volgende dag aan per koerier,en zit al in de auto...tevrede klant.

Draaisma

Beste ervaring die ik ooit heb meegemaakt met een internet winkel . Om onduidelijkheid te voorkomen ben ik nog terug gebeld om zeker er van te zijn dat het goede product zou komen. Geweldige service.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super leuke review!
De koffie smaakt vandaag net iets lekkerder met zo'n mooie beoordeling! 😊

Bart van de Griendt

Ik heb enorme slechte ervaring met deze winkel. Nadat de bestelde ruitenwissers niet pasten en ik gebruik wilde maken van mijn retourrecht werd dit niet geaccepteerd. De desbetreffende meneer van de... Ik heb enorme slechte ervaring met deze winkel. Nadat de bestelde ruitenwissers niet pasten en ik gebruik wilde maken van mijn retourrecht werd dit niet geaccepteerd. De desbetreffende meneer van de klantenservice was niet op de hoogte van de Wet Koop op Afstand en na meerdere mails en nadat ik meerdere keren links en verwijzingen naar websites over deze wet heb gestuurd was meneer nog steeds niet overtuigd. Vervolgens werden mijn vragen beantwoord door andere collega's die niet de moeite namen om het gesprek tussen mij en hun collega te lezen en totaal niet begrepen waar de kwestie over ging. Vervolgens heeft de terugbetaling onnodig lang op zich laten wachten.

Update: nadat ik deze review heb geplaatst heeft een van de eigenaren contact met mij opgenomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het een en ander uitgelegd. De bovenstaande fouten wordt intern als voorbeeld gesteld over hoe het niet hoort. Dit geeft mij het vertrouwen dat dit een eenmalige fout was en dat dit bedrijf veel moeite doet om elke klant tevreden te stellen. Ik heb mijn beoordeling bijgesteld a.d.h.v. bovenstaande.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Bart, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor je review Bart, we stellen dit zeer op prijs.
Elke feedback nemen wij ter harte, leren hiervan en stellen zo nodig onze werkwijze bij. Zo ook in dit geval, we gaan zorgen dat het niet meer voorkomt.
Gelukkig hebben we je vertrouwen in onze club terug kunnen winnen. Niks is zo belangrijk voor ons als tevreden klanten. Graag tot de volgende keer!