carlo america

Nieuwe uitbreiding van geheugen van ietwat oude pc gekocht . werkte echter niet in combinatie met reeds aanwezige geheugen .kon zonder probleem geruild worden voor dubbele aantal gb geheugen met... Nieuwe uitbreiding van geheugen van ietwat oude pc gekocht . werkte echter niet in combinatie met reeds aanwezige geheugen .kon zonder probleem geruild worden voor dubbele aantal gb geheugen met bijbetaling en binnen 2 dagen geregeld .perfekte service , mag ik wel zeggen

snelle reaktie via mail !werken volgens mij als team goed samen .

ik moest wel zelf een mail sturen nav mijn geretourneerde geheugen met de vraag of een en ander inmiddels geregeld was .

Hanneke Beun

Na even googelen kwam ik bij jullie uit. In ieder geval de goedkoopste! Prima accu's en een super snelle levering! Top!

Hiryu

De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis! Een bedrijf zonder praatjes!

Reactie Interngeheugen.com:

Super leuk om je positieve review te lezen, bedankt.
Praatjes daar doen we inderdaad niet aan. Of zoals we in Rotterdam altijd zeggen: Niet lullen maar poetsen!
Veel plezier van je...
Super leuk om je positieve review te lezen, bedankt.
Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer.

Dirk

Prima bedrijf. Snelle levering . Artikel makkelijk op website te vinden en bestellen. Zou er zo weer iets bestellen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt, we staan al in de startblokken klaar voor je volgende bestelling ;)
Tot de volgende keer!

Lammert de Graaff

Mijn eerste bestelling verliep vlot. Mijn tweede bestelling problematisch. Volgens de site was dat produkt verkrijgbaar, na een paar dagen bleek het weer niet verkrijgbaar, enz. Heb toen de... Mijn eerste bestelling verliep vlot. Mijn tweede bestelling problematisch. Volgens de site was dat produkt verkrijgbaar, na een paar dagen bleek het weer niet verkrijgbaar, enz. Heb toen de bestelling maar geannuleerd en een ander (goedkoper) produkt besteld. Ook dit ging niet van een leien dakje. Er was een telefoontje voor nodig. De toegezegde verrekening heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Op de vraag of ik dit bedrijf zou aanbevelen, heb ik ja geantwoord. Misschien was dit een incident.

Vriendelijkheid van de medewerkers.

Wellicht verbetering van de informatie op de site.

Jasmyn Prasing

Duidelijke website; ptima beantwoording van mijn vragen

Patrick Eenjes

Snelle levering, ik werd zelfs gebeld of het een probleem zou zijn als de accu en dag eerder kwam. Voor mij toen geen probleem. Goede service.
Was wat lastig om de goede accu te vinden, gaat...
Was wat lastig om de goede accu te vinden, gaat om een motor accu die in een Mercedes gebruikt wordt als back-up accu.
Op de originele MB accu staan te weinig gegevens om een soort gelijke te vinden, maar toch gelukt door de uitgebreide zoek mogelijkheid.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review. Voor ons een klein feestje om te lezen!
En ook bedankt voor je tips, we gaan hier zeker iets mee doen.
Veel plezier van de accu in je Mercedes Bens en graag tot...
Bedankt voor je mooie review. Voor ons een klein feestje om te lezen!
En ook bedankt voor je tips, we gaan hier zeker iets mee doen.
Veel plezier van de accu in je Mercedes Bens en graag tot de volgende keer.

Henk F

Via de duidelijke website van AccuDienst.nl is het heel gemakkelijk dejuiste accu te vinden voor je auto. In mijn geval heb ik een Varta accu gekozen omdat dit ook het merk is waarmee mijn auto... Via de duidelijke website van AccuDienst.nl is het heel gemakkelijk dejuiste accu te vinden voor je auto. In mijn geval heb ik een Varta accu gekozen omdat dit ook het merk is waarmee mijn auto fabrieksnieuw mee was uitgerust. Ik kon zonder extra kosten kiezen voor levering op dezelfde dag. Om 9:15 uur de nieuwe accu besteld en om 18:45 uur stond hij bij mij thuis. Natuurlijk exact de accu die ik had besteld. Ik ben zeer tevreden.

Reactie Interngeheugen.com:

Henk, bedankt voor je geweldig leuke review.
Nogmaals bedankt voor je bestelling en je vertrouwen in onze club! Wij vonden het ook een plezier om zaken met je te doen. Tot de volgende keer!

Dave vd Wouw

Site: goed en duidelijk.
Contact: vriendelijk personeel, duidelijk informatie verstrekkend aan de klant.
Levering bestelling: duidelijk en volgens afspraak.

J Bloem

Geweldig bedrijf. Accu voor mover besteld en dezelfde dag nog geleverd. Oude Accubak was te klein. Nieuwe besteld, zelfde dag geleverd. Je kunt chatten en je wordt goed voorgelicht. De prijzen zijn... Geweldig bedrijf. Accu voor mover besteld en dezelfde dag nog geleverd. Oude Accubak was te klein. Nieuwe besteld, zelfde dag geleverd. Je kunt chatten en je wordt goed voorgelicht. De prijzen zijn ook goed. Mijn oude accu kostte 235 Euro. Nu was ik voor 122 Euro klaar. Als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn. En er worden ook geen afleveringskosten berekend. Waar vind je nog zoiets? Chapeau.