Quickjewels

Eerlijk en betrouwbare site, zeer vriendelijke en geduldige chatmedewerker en zeer snel geleverd. Gewoon goed!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super leuke feedback Quickjewels! Zo'n beoordeling is een pluim op ons werk :)
Tot de volgende keer!

Corne

Snelle en vriendelijke service. Ook omruilen van verkeerd besteld product was geen probleem

P van Dijk

De bestelling van de accu is goed en netjes verlopen en ook de jongens van de chat waren erg vriendelijk dus niets op aan te merken. De telefoonhouder zat er niet bij maar word netjes apart... De bestelling van de accu is goed en netjes verlopen en ook de jongens van de chat waren erg vriendelijk dus niets op aan te merken. De telefoonhouder zat er niet bij maar word netjes apart opgestuurd.

Co

Helaas ging mijn bestelling een eerste instantie niet goed. Accu was zoek bij de transporteur. Prima opgelost door gelijk een andere te sturen en ook nog eens naar een compleet ander adres waar ik... Helaas ging mijn bestelling een eerste instantie niet goed. Accu was zoek bij de transporteur. Prima opgelost door gelijk een andere te sturen en ook nog eens naar een compleet ander adres waar ik op dat moment zat. Prima.

Roel Heemstra

Zeer positieve ervaring met het bedrijf. 's morgens voor 11 uur besteld en dezelfde dag 's avonds conform de afspraak ook keurig geleverd. De order was prima te volgen. Geen vervelende wachttijd... Zeer positieve ervaring met het bedrijf. 's morgens voor 11 uur besteld en dezelfde dag 's avonds conform de afspraak ook keurig geleverd. De order was prima te volgen. Geen vervelende wachttijd voor aflevering maar keurig volgens opgave van het tijdstip.

Voor de bestelling werd gedaan heb ik telefonisch contact gehad. Ik werd perfect te woord gestaan en kreeg de juiste informatie die ik nodig had. Snelle en zeer vriendelijke serviceverlening

duidelijke website en prima serviceverlening. Niets aan veranderen maar instandhouden.

Andre Schot

Mijn bestelling is in goede staat en zeer snel geleverd.

Herman

Prima product super snelle en correcte levering door een meer dan vriendelijke bezorger.
Een verademing in web winkel land

Paul Barth

Zoals het hoort. Bestellen, betalen en prima informatie wanneer de bestelling geleverd wordt (en ook geleverd is).

erwin

Zeer slechte levering. Besteld op zondag en na aandringen pas donderdag ontvangen, terwijl op de site als nummer 1 bovenaan staat: Snelle levering vaak morgen al in huis.

Ook is de...

Ook is de bezorgdienst erg onbetrouwbaar, zogenaamd 2 keer aan de deur geweest terwijl er geen bel is gegaan en geen briefje achter gelaten. De track&trace is ook totaal niet up to date.

Het enige voordeel is dat er via de chat wel snel wordt reageert en de 3 jaar garantie, maar als je dan een week zonder accu zit mede dankzij de onbetrouwbare levering heeft dat mogelijk niet veel meerwaarde.

Reactie Interngeheugen.com:

Erwin, bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs. Allereerst nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Je bent positief over alle punten bij ons, behalve de leversnelheid en...
Je bent positief over alle punten bij ons, behalve de leversnelheid en dat snappen we volledig! Je bestelling hebben we direct verstuurd maar de koerier heeft te lang te gedaan over het afleveren. :-( Het zou dinsdag afgeleverd moeten worden en je hebt het pas donderdag gekregen. We begrijpen dat als je 2 dagen langer moet wachten op je accu en niet kan rijden dit een hoop frustratie geeft.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je ons nog een kans wilt geven in de toekomst dan staat we uiteraard graag voor je klaar.

Dave Bijvoet

Snelle levering en meerdere updates over status order gehad.

Duidelijk en snel.