Marek Makeela

Perfecte Service. Dezelfde dag nog geleverd.

P.den Hoed

Goede service en snelle levering. Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Met de nieuwe accu weer ruime actieradius.

Sebastiaan Rutten

Makkelijk te bestellen en super snelle levering !!!

Hilterhaus

Goede en snelle service!

Henk Opperman

Snelle service, perfect klantcontact

pijpers

In de middag om 4 uur besteld en de volgende dag om2 uur in de middag in huis.Super..

Rik

Goede producten zoals aangegeven. Snelle levering.

Marjolein

Eerst werd ik goed geholpen via de chat en toen ik een bestelling had geplaatst werd die heel snel geleverd.

Jan versluis DynaVision

De accu zou geleverd worden zoals afgesproken op een bepaalde datum.
Op de deze datum kreeg ik van de bezorgen het signaal dat de zenden was geannuleerd.
Ik heb de bezorgdienst gebeld en...
De accu zou geleverd worden zoals afgesproken op een bepaalde datum.
Ik heb de bezorgdienst gebeld en kreeg te horen dat de accu zoek was en ik hem niet meer zou krijgen die dag en de volgende dag Hemelvaartsdag ook niet. Ik had die accu echt nodig omdat wij dat weekend met de boot op vakantie gingen.
Heb MAPP gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat wij nog die zelfde avond een andere accu kregen. Fantastische wat een goede service. Bedankt.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank je wel Jan! Een geweldig leuke review!
Dank je wel Jan! Een geweldig leuke review!
Goede service is het allerbelangrijkste voor ons. Fijn dat we het zo snel hebben kunnen oplossen voor je. Veel plezier van de accu op de boot en graag tot de volgende keer! :D

Eindhoven

Prima en overzichtelijke site waar je ook zonder kennis van techniek een heel eind komt. Bestelling geplaatst en zoals aangegeven keurig op tijd ontvangen.