Paul Meijer

Uitstekend, een duidelijke website, makkelijk de juiste accu gevonden. Snel bezorgd zoals aangegeven. Kan niet beter.

Jan Hendrik

Goede duidelijke website. Gemakkelijk te bestellen. Had de bestelde accu de volgende dag in huis.
Ik ben prima tevreden.

Andre Akkerman

Super snel geleverd . Vragen telf. duidelijk beantwoord , prijs prima, in een woord een uitstekend bedrijf

De accu was zeer snel geleverd en werkt top
na het vullen anderhalf uurtje laten staan toen dopjes erop en opgeladen

Wim GH

Heel simpel, gewoon duidelijk, helder en heel snel geregeld en geleverd.
Kan niet anders zeggen dan gewoon goed.!!

Theo De Jongh

Al eerder een accu besteld via deze site en was toen ook al goed bevallen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je geweldige review Theo, super leuk om te lezen :D
Fijn dat je ons weer wist te vinden voor een accu, dank je wel!
Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer!

Kim

Simpele website, eenvoudig bestellen. Geen poespas en goedkoper dan de concurrent! Super!

Peter Lamers

Zeer snelle en correcte levering.

A. Vreeken

Donderdag besteld om 17:57, inclusief betaling en orderbevestiging. Dat is voor 18:00 zou je zeggen.
Ondanks de belofte dat deze bestelling een dag later, vrijdag's, bezorgd zou worden, moest ik een dag langer geduld hebben.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Vreeken, we stellen dit zeer op prijs. Fijn om te horen dat u ons aanraadt en tevreden bent over het bestelgemak.
U heeft helemaal gelijk, 6 uur is 6 uur en niet...
U heeft helemaal gelijk, 6 uur is 6 uur en niet eerder! Normaal gesproken moet dit ook kloppen maar iemand was overenthousiast om naar huis te gaan ;-) Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.
Alsnog veel plezier van uw bestelling en als goedmakertje hebben we u nog iets leuks toegestuurd.

Jan

Snelle levering accu in caravan geplaatst. werkt prima is zeer krachtig om caravan op gele banaan te rijden om waterpas te zetten.