N. van gelderen

Werd gebeld dat de levering al dezelfde avond kon plaatsvinden, was helaas niet thuis maar op verzoek netjes bij de buren bezorgd. twee keer besteld alles goed gegaan en de goedkoopste.

a bouman

Ken het bedrijf niet en heb verder geen ervaring met het bedrijf.

Andy Eysbroek

Zeer snelle service !!

Geraldina

Goede ervaring; advies, bereikbaarheid en leverbetrouwbaarheid.

Willem van Heerden

Accu zoals beschreven, aflevering conform afspraak. Zoals het hoort!
Track & trace werkte niet, telefoontje gaf uitsluitsel.

Reactie Interngeheugen.com:

Willem, bedankt voor je super mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent.
Er waren inderdaad problemen met de Track & Trace van de externe koerier, onze excuses hiervoor. Als het goed is moet dat nu opgelost zijn. Gelukkig gingen de zendingen zelf wel gewoon goed en heb je je bestelling op tijd ontvangen.
Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer :)

Kfr oudshoorn

Door overleg met personeel werd mijn keuze bevestigd en ook verbeterd. Zeer plezierig.
Bovendien was de levering rond 1 mei zeer klantvriendelijk. Kon toch op pad met camper.

J. van Bakel

Snelle levering van een nieuwe EXIDE G19 Gel accu, heeft mij na stilstand weer snel op weg geholpen. Gelukkig wat een TOPSERVICE!!!!!

Han

Voor de tweede maal een accu voor mijn moto Guzzi besteld.
Een hele snelle en betrouwbare levering.

Stalman

Dit is de tweede keer dat ik bij accudienst voor mijn motors een accu heb besteld en tot op heden ben ik zeer tevreden over de correcte en snelle service van hun.
Mijn dank.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank u voor uw leuke en positieve review meneer Stalman.
Als u zeer tevreden bent dan zijn wij dat ook! Daar doen wij het allemaal voor. Volgende keer gaan we voor een 10 :-)
Veel plezier...
Dank u voor uw leuke en positieve review meneer Stalman.
Veel plezier van de accu's!

Ben van der Giesen

De dieselkachel van onze zeilboot gaf altijd opstart problemen, altijd eerst de dieselmotor starten en dan pas de kachel inschakelen. Ook met een nieuwe semi-tractie accu, na twee jaar opstart... De dieselkachel van onze zeilboot gaf altijd opstart problemen, altijd eerst de dieselmotor starten en dan pas de kachel inschakelen. Ook met een nieuwe semi-tractie accu, na twee jaar opstart problemen de semi-tractie accu deze vervangen voor een nieuwe Varta Silver Dynamic H3 12 V 100 Ah[20h] . De dieselkachel start nu probleemloos op met de nieuwe door Accudienst geleverde accu en zonder de motor te starten. Wat een luxe als je op een koude voorjaarsdag aan een eilandje ligt en de boot wordt lekker warm en dat zonder gedoe.