Mathieu Odijk

2 jaar en 8 dagen geleden een accu besteld bij dit bedrijf voor mijn Pan European. Al vanaf het begin deed deze accu het niet lekker. Alhoewel de motor in de winter op de (optimate 4) druppellader... 2 jaar en 8 dagen geleden een accu besteld bij dit bedrijf voor mijn Pan European. Al vanaf het begin deed deze accu het niet lekker. Alhoewel de motor in de winter op de (optimate 4) druppellader hangt, en de schuur bovendien geisoleerd is, is de accu toch net na het verlopen van de garantietermijn definitief stuk gegaan. Na telefonisch contact met de accudienst, werd mij beloofd dat de oude accu zou worden opgehaald tijdens de bezorging van een nieuwe lithium accu. Accudienst zou de oude accu testen, en nadien nog contact met mij opnemen.

Echter, de bezorger had geen instructies van accudienst meegekregen en weigerde dus de oude accu mee te nemen. Accudienst heeft sindsdien ook niks meer van zich laten horen. Blijkbaar zijn ze vooral druk bezig met verkopen... De after-sales kan wel wat verbetering gebruiken.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Mathieu, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor je review Mathieu, we stellen dit zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad en is alles naar tevredenheid opgelost. Het geheel berust op een miscommunicatie en dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Onze excuses hiervoor! Wij komen onze beloftes altijd na want service is één van onze speerpunten!
Heel veel plezier van de lithium accu en graag tot een volgende keer! We zijn blij dat alles weer koek en ei is :D

Leon

Prima informatie en snelle levering

Tony Nobo

Snelle website, prettige omgeving
Simpel, doeltreffend gemaakt.

jeroen

Heel goed geregeld snel bezorgd
volgende keer weer daar bestellen

groetjes jeroen

H. van Assema

Prima voor elkaar. 'savonds besteld en de volgende middag in huis.

Vandaag besteld ,en dag later in huis. Er is weinig over e schrijven, en kan maar een woord hierover kwijt ,en dat is SUPER zoals de bestelling ,en de afhandeling heeft plaats gevonden.
Vandaag besteld ,en dag later in huis.
Perfect
C Smeets

Arend Westra

Mijn vrouw is gehandicapt en is erg afhankelijk van haar scootmobiel. Toen de Scootmobiel er mee op hield zaten we even behoorlijk in de zorgen van hoe het nu verder moest.
Ik kwam er al snel...
Ik kwam er al snel achter dat het aan de oude accu's lag. Na even googlen kwam ik bij AccuDienst.nl terecht en kon ik aan de hand van hun site gemakkelijk en snel achterhalen welk accupack ik nodig had.
Na bestelling kon ik het accupack snel en gemakkelijk zelf inbouwen. Resultaat ..... De vrouw is weer blij en gerustgesteld.

Bert van der Burg

Na een weekeind ellende met een kapotte huishoudaccu in de camper was een nieuwe accu snel geleverd.
Prima snelle service.
Alleen was de bezorginformatie (tijdstip) pas beschikbaar toen...
Prima snelle service.
Alleen was de bezorginformatie (tijdstip) pas beschikbaar toen de accu al bezorgd was.

Han Honders

Zeer snelle en goede behandeling van mijn bestelling .Top service

A van Oosterhout

Had 3 kapotte accu`s op de boot .
Na bestelling had ik ze de andere dag al in huis en de boot loopt weer als een zonnetje.