Autopoetsbedrijf Vreeker

Alles volgens afspraak afgewikkeld. Top?

Theo Tiernagan

Geoede website, en makkelijk te vinden wat je moet hebben.
Snelle levering, besteld en de volgende dag in huis.
super.

Henk

Snelle levering en goede prijs

Ray

Goede ervaring en redelijk snelle levering, maar de hele dag thuisblijven omdat er tussen 9:00 en 18:00 uur een accu bezorgd wordt vind ik niet meer van deze tijd. Tussentijds een berichtje in welk... Goede ervaring en redelijk snelle levering, maar de hele dag thuisblijven omdat er tussen 9:00 en 18:00 uur een accu bezorgd wordt vind ik niet meer van deze tijd. Tussentijds een berichtje in welk tijdvak de koerier komt zou al een enorme verbetering zijn

Ben Meuleman

Uitermate slecht 1: volgens de website is het artikel op voorraad. 2: vandaag besteld is uiterlijk overmorgen in huis.

Het artikel blijkt niet op voorraad te zijn. De levertijd is 4...

Het artikel blijkt niet op voorraad te zijn. De levertijd is 4 dagen en na een telefoontje blijkt ook dit niet haalbaar blijkt pas nadat in telefonisch navraag heb gedaan. Ik krijg geen antwoord op mijn mail maar tijdens het telefoongesprek blijkt dat ze deze wel hebben gelezen. Niet echt klantvriendelijk. ik neem een snipperdag om bij levering direct aan het werk te kunnen. Nu moet ik weer een dag snipperen en kan mijn geplande weekend met mijn vrienden nu afzeggen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Ben, we stellen dit zeer op prijs. Ook al komen we niet zo positief uit de bus, we leren hier wel van!
Nogmaals onze excuses voor de te lange levertijd. Inmiddels hebben...
Nogmaals onze excuses voor de te lange levertijd. Inmiddels hebben uitgebreid contact gehad. We hebben uitgelegd dat een vertraagde zending vanaf de leverancier de oorzaak was. De zending was onderweg beschadigd waardoor we niet op tijd konden uitleveren. De communicatie hierover had zeker beter gekund.
Gelukkig geef je aan dat je onze service waardeert en zoals afgesproken staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en veel plezier van de accu.

Raph

Perfecte service en levering en scherpe prijs !

Frans

Concurrerende prijzen en snelle levering. Duidelijke website met goede zoekmogelijkheden.

fransje jonge

Pri a advies via chat keurig geleverd dus niets dan lof

Jef Daems

Goedkoopste op de markt prima site en perfecte levering

Marcel te Riele

Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Accu's genoeg nu nog de juiste keuze. Dat was eventjes moeilijk. Maar via de chat een medewerker gesproken. Die mij een accu liet zien wat de... Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Accu's genoeg nu nog de juiste keuze. Dat was eventjes moeilijk. Maar via de chat een medewerker gesproken. Die mij een accu liet zien wat de juiste keuze was. Toen ik de accu besteld had en thuis kreeg bleek dat ie 2 cm te laag was. Ik heb dat via de chat medegedeeld. Tenslotte een foutje is menselijk. Het was geen probleem ik kon een nieuwe aug toegezonden krijgen. Nou dat is toch gewoon toppie. Dat is zoals het hoort. Ik heb die 2 cm opgevuld en ben zeer tevreden over de accu en hoe je geholpen wordt. Ga zo door.