John van Drueten

Super bedrijf, hele snelle keurige levering. Zou het zo weer doen. Prijs is meer dan oke. Dikke 10

appie

Volgens afspraak geleverd

Ruud Tuynman

Prima levering

John Peter Prins

Perfecte en zeer snelle levering

L. Maczko

Geeft duidelijke en nauwkeurige informatie

Hakan Ilhan

Gebruik het voor een VW Scirocco 1.4 TSI, de accu werd snel geleverd, productie datum was max 3 maanden geleden, heb hem aan me slimme lader gezet, State of Health was 100%, CCA gaf 670ah aan en... Gebruik het voor een VW Scirocco 1.4 TSI, de accu werd snel geleverd, productie datum was max 3 maanden geleden, heb hem aan me slimme lader gezet, State of Health was 100%, CCA gaf 670ah aan en capaciteit 615ah, dus iets meer dan de specificaties! Top accu met de verwachte Varta kwaliteit! Sterk aanbevolen!

keesw

Snelle levering, accu

Mike Halma

Zeer snel geleverd 😁

Henk-Jan

Goede service.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je prachtige review Henk-Jan, daar worden we blij van! 😄 Overal kan wel eens iets mis gaan maar dan is aan ons de taak om het goed op te lossen. Het is fijn om te horen dat we daarin... Bedankt voor je prachtige review Henk-Jan, daar worden we blij van! 😄 Overal kan wel eens iets mis gaan maar dan is aan ons de taak om het goed op te lossen. Het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Alsnog veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer. ^Pieter van MAPP