Marcin Czenko

Very good advise on the website. Fast delivery. Responsive support wrt to the delivery schedule.

Frits Vrijburg

Duidelijke informatie op de website. Producten eenvoudig te vinden. Eenvoudige bestelprocedure.

Mario Mulder

Voor de 1e keer besteld, zeer snelle levering, goeie accu

Eric Wolfs

Duidelijk website. Ik had snel gevonden wat ik nodig had. De levering incl. update melding op de telefoon was ook prefect.

Overzichtelijk website. Duidelijke communicatie

David Becking

Goeie, duidelijke website. Goed aanbod en gunstig geprijsd. De snelle levering en goede informatievoorziening maken het nog beter!

Marcos Spiés

Makkelijke website, invullen en je ziet wat je moet hebben en ook nog een geweldige snelle service. Één dag later dan de bestelling al in huis. Hup accu er in en wat een verademing, startmotor... Makkelijke website, invullen en je ziet wat je moet hebben en ook nog een geweldige snelle service. Één dag later dan de bestelling al in huis. Hup accu er in en wat een verademing, startmotor draait sneller en de motor slaat eerder aan. Ik heb bewust een 21 Ah accu genomen omdat ik wat extra verlichting en veiligheidsverlichting, een tomtom navigatie en een oplaat usb punt. Helemaal super en een echt aanrader!

Ric

Goede en snelle service

wpboers

Goede aflevering

stahlhofer

Prima levering

HHM Huntink

Nette en snelle levering, ook nog eens voor een scherpe prijs. Aan te bevelen.
Tel contact gehad over product. Prettig verlopend