Nick

Door een defecte accu van de auto van mijn vrouw op zoek gegaan naar betaalbare nieuwe accu. Bij deze zoektocht bij deze site uitgekomen met een goede prijs en op basis van de reviews besloten om de... Door een defecte accu van de auto van mijn vrouw op zoek gegaan naar betaalbare nieuwe accu. Bij deze zoektocht bij deze site uitgekomen met een goede prijs en op basis van de reviews besloten om de accu te bestellen. De bestelling was net na de deadline om deze morgen in huis te hebben, maar toch kregen we netjes diezelfde avond een mail dat de accu verzonden was en de volgende dag werd afgeleverd. De volgende ochtend om 10:00 stond de bezorger voor de deur met de accu die netjes verpakt was. Super goede service!!!

Eric Noteboom

Mijn ervaring met AccuDienst is zeer goed. Op het moment dat ik aan het zoeken was naar een accu, komt er een chat mogelijkheid ook in beeld. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en werd snel,... Mijn ervaring met AccuDienst is zeer goed. Op het moment dat ik aan het zoeken was naar een accu, komt er een chat mogelijkheid ook in beeld. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en werd snel, goed en vakkundig geholpen.

R.van der Linden

Zeer goede en snelle levering. Bovendien zeer voordelig. Wie kan er nou niet zelf zijn accu vervangen.

Willem Kreder

Bij de kringloop een Makita accu boormachine gekocht voor 2euro met een kapotte accu. Een 2-Power Makita Accu 1233 12V 3000mAh Ni-MH bij AccuDienst in de aanbieding besteld en de volgende dag in... Bij de kringloop een Makita accu boormachine gekocht voor 2euro met een kapotte accu. Een 2-Power Makita Accu 1233 12V 3000mAh Ni-MH bij AccuDienst in de aanbieding besteld en de volgende dag in huis. Goedkoper kan niet. Willem

Romkedic

Goede, sterke accu met handig neerklapbaar handvat

J van der Zwaag

Snelle levering, goede verpakking.

Kamps

Super prijzen, overzichtelijke site en snelle levering van de producten. Gewoon super dit, en ik bestel hier zeker weer mocht het nodig zijn.

Jeroen van Laarschot

Nette snelle levering

Ruud Zschottche

Goede service en snelle levering en ook zeer belangrijk juiste informatie van uit de zoekmachine

Rianne O.

Snelle levering. Top!!