Guido

Beetje jammer. Accu op op vrijdag besteld ivm levering op zaterdag zodat ik 'm het weekend in de auto kon zetten, maar niemand gezien op zaterdag. Slecht geïnformeerd, niemand wist wanneer het wel... Beetje jammer. Accu op op vrijdag besteld ivm levering op zaterdag zodat ik 'm het weekend in de auto kon zetten, maar niemand gezien op zaterdag. Slecht geïnformeerd, niemand wist wanneer het wel zou komen totdat er maandag ineens een koerier aan de deur stond. Meebestelde Usb stekker heb ik helemaal niet geleverd gekregen. Na invullen van de review weer contact gehad, keurig uitleg gehad en niet geleverde USB lader is netjes opgelost.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost!
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost!
Nogmaals onze excuses voor de te late levering, dit is niet zoals het zou moeten zijn. We zouden heel graag proactief contact opnemen met onze klanten nadat het verstuurd is. Echter zijn we hiervoor afhankelijk van het systeem bij het externe koeriersbedrijf. En op dit moment is dit technisch niet mogelijk.
Gelukkig komt het niet vaak voor dat een levering vertraagd is. En als het toch gebeurt dan zitten we er bovenop om te zorgen dat het toch goed komt!
Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer.

Henk van den Akker

Kort maar krachtig, perfecte service zowel digitaal als praktisch!

F.H.J. van den Berg

Goed en zeeeeer snel geleverd, samen met de online hulp de juiste accu gevonden

Ronald van den Burg

Echt een top bedrijf. Ik had snel een accu nodig voor onze auto. Wist welk type ik nodig had, maar nog geen ervaring met het bedrijf, dus nog gebeld of hij echt op voorraad was en of hij dan echt de... Echt een top bedrijf. Ik had snel een accu nodig voor onze auto. Wist welk type ik nodig had, maar nog geen ervaring met het bedrijf, dus nog gebeld of hij echt op voorraad was en of hij dan echt de volgende dag er zou zijn. De medewerker melde dat het echt op voorraad was en de volgende dag er zou zijn. Ik heb gelijk besteld en ik kreeg er nog een 12 volt USB ladder bij als cadeau. Super service, ze doen wat ze beloven, echte aanrader en niet te duur.

Van Heeswijk Opleidingen

In een woord super! Komt afspraak na.

J de haan

Uitstekend geholpen en makkelijke site voor bestelling. Keurig op zaterdag bezorgd. Tel. Beloofde cadeautje , weet niet meer wat het zou zijn, echter nooit ontvangen .

M

Olie besteld op zondagavond maandag in huis Top!

Jan van Doorn

Prima levering !! keurig verpakt !! en snel geleverd !!

Dina Barbuio

Top snelle levering en n.a.v. vraag per telefoon of het in voorraad is antwoorde men wederom zeer correct en goed

Panneman

Top! goedkoper kan volgens mij niet!