A de Vries

Accu besteld op vrijdag middag ,zaterdag geleverd dus prima snel en voordelig.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs.
We gaan voor een 10! Wat kunnen we anders doen zodat we een 10 van u krijgen? :)

Marcel

Goede prijs, geen verzendkosten.
Alleen het verpakken moeten jullie nog leren!!!!
Pakketje was bij de buren afgeleverd aangezien ik niet thuis was.
Toen ik het bij de buren...
Goede prijs, geen verzendkosten.
Alleen het verpakken moeten jullie nog leren!!!!
Pakketje was bij de buren afgeleverd aangezien ik niet thuis was.
Toen ik het bij de buren ophaalde schrok ik wel even.....
Hoe kun je in godsnaam een accu verzenden met de beide Polen open en blootgesteld? ???
De accu was in een open doosje gezet en met paar spanbandjes vast gezet.

Hele vreemde manier van verzenden.....

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je ons aanraadt.
Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je ons aanraadt.
Inmiddels hebben we contact met je gehad en uitgelegd waarom we op deze manier verpakken. Onze ervaring is dat als bezorgers zien wat ze vervoeren er voorzichtiger mee om wordt gegaan. Hierbij willen we benadrukken dat wij te allen tijde verantwoordelijk zijn voor een correcte zorgeloze aflevering. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn dan lossen wij dat direct op!
Gelukkig geef je aan tevreden te zijn met onze uitleg en met de afhandeling van je bestelling.
Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :D

gebr. van Zetten

Scherpe prijs, snelle levering.

Edwin van der weert

Snel en correct ontvangen dikke plus

Hans

Ik had in overleg een accu besteld. Deze bleek niet te passen. Een nieuwe werd geleverd en de oude werd mee terug genomen. De nieuwe past en doet het prima. Snelle reacties via email en grote... Ik had in overleg een accu besteld. Deze bleek niet te passen. Een nieuwe werd geleverd en de oude werd mee terug genomen. De nieuwe past en doet het prima. Snelle reacties via email en grote hulpvaardigheid

B klaassen Treb-art

Was op de website aan het zoeken wat ik wilde hebben. Opeens werd er via hun chatbox contact met mij opgenomen. Daarná naar het produkt toe geholpen .en natuurlijk besteld. Heb al een accu... Was op de website aan het zoeken wat ik wilde hebben. Opeens werd er via hun chatbox contact met mij opgenomen. Daarná naar het produkt toe geholpen .en natuurlijk besteld. Heb al een accu ,acculader en wat losse bedrading gekocht .perfect om zo geholpen te worden .en alle producten op voorraad. Zeker tot de volgende keer

Heddie Visker

Snelle en correcte levering

Tom

Makkelijke en klantvriendelijk site, waarop je de juiste accu kunt selecteren.
Na de keuze en betaling gaat alles vanzelf en wordt de accu op de afgesproken dag bezorgd.
Via een smsje...
Makkelijke en klantvriendelijk site, waarop je de juiste accu kunt selecteren.
Via een smsje vooraf wordt het dagdeel van de bezorging medegedeeld.
Prima geregeld!

Marcel

Super behulpzaam

PenP

Snel uitgezocht en razendsnel geleverd