Chantalle Moors

Zou in eerste instantie op de woensdag worden geleverd, kreeg een mail dat het op de dinsdag wordt geleverd. Track and trace nummer werkt niet. Bijgevoegd nummer gebeld, krijg enkel een bandje met... Zou in eerste instantie op de woensdag worden geleverd, kreeg een mail dat het op de dinsdag wordt geleverd. Track and trace nummer werkt niet. Bijgevoegd nummer gebeld, krijg enkel een bandje met beperkte info en dan wordt de verbinding verbroken.
Na het lezen van mijn review hebben ze direct contact met me opgenomen. Blijkt niet aan accudienst te liggen, maar de fout is gemaakt bij het bedrijf die de accu uiteindelijk levert, namelijk BL Carlo Care bv.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
In verband met de vrieskou is tot later doorgewerkt om alle orders sneller de deur uit te krijgen dan normaal. Uw bestelling zou dus inderdaad één dag eerder zijn aangekomen maar helaas was u niet thuis. Onze excuses dat dit niet duidelijk genoeg was aangegeven tijdens het bestellen.
En erg spijtig dat de communicatie met de koerier zo stroef verliep. Dat gaan we zeker met ze opnemen!
Gelukkig is de accu uiteindelijk nog op tijd geleverd, op de dag dat u hem verwachte. U geeft aan tevreden te zijn, dat doet ons goed. Heel veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)

Jan

Nummerplaat invullen,.. accu uitzoeken en de volgende dag rijden. Ook voor mijn USA auto, top!

Lou

Al vier keer zaken gedaan met dit bedrijf, met dezelfde ervaring: vandaag besteld morgen accu in huis.

Wil Bogers

Duidelijke antwoorden mbt de soort accu dat ik het beste kon bestellen. Ik werd te woord gestaan (chat sessie) door iemand die er verstand van had en mij goed kon adviseren.
De bestelling is...
De bestelling is prompt en op de beloofde tijd afgeleverd.

H.A.Giroldi

Snelle levering en ook medewerkers in dienst die nog een hart voor de zaak hebben en alle moeite nemen om de klant tevreden te stellen

c van de looij

Snelle service. Op zondag avond accu besteld. Op mandag morgen om 9.30 uur accu ontvangen.en gemonteerd.

Lourens

Starten van de auto werd moeilijk door de winterse kou, via zoeken op internet kwam ik accu dienst tegen.kenteken invoeren en bestellen maar op donderdag avond 20:30 uur, zaterdag werd bestelling... Starten van de auto werd moeilijk door de winterse kou, via zoeken op internet kwam ik accu dienst tegen.kenteken invoeren en bestellen maar op donderdag avond 20:30 uur, zaterdag werd bestelling afgeleverd, SUPER.

Niels

Op donderdag middag besteld en vrijdag middag in huis snelle levering ideaal als ze je de garantie kunnen geven dat het optijd in huis is. Zeker als het gaat om accu´s dan wil je toch snel een... Op donderdag middag besteld en vrijdag middag in huis snelle levering ideaal als ze je de garantie kunnen geven dat het optijd in huis is. Zeker als het gaat om accu´s dan wil je toch snel een goede accu als je oude het begeeft.

Karel van Joolen

Varta Blue Dynamic E11 accu 12V 74Ah(20h) 278x175x190x190

Varta Blue Dynamic E11 accu 12V 74Ah(20h) 278x175x190x190

Deze accu bestelde ik op vrijdag om 17,15 uur en ontving ik op zaterdag voor de middag ca. 11.00 uur, dus kon ik mijn auto in het weekend snel van een andere accu voorzien.
Een ander bedrijf meldde dat ik waarschijnlijk tot dinsdag of woensdag zou moeten wachten op hun speciale koerier.

Ik heb gekozen voor de grootste accu die op het plateau van de auto past en heb nu dus er een met de meeste ampere uren, daardoor heeft de startmotor extra kracht en dat geeft me een heel rustig gevoel als er een heel koude winternacht komt.
Ook weet ik dat deze accu door zijn grotere capaciteit langer mij van dienst zal zijn.
Vele jaren zal hij met gemak mijn auto starten.
Dat de accu doordat hij groter is iets duurder is neem ik voor lief, want voor dat kleine bedrag heb ik zoveel meer.
Waar het eigenlijk op neer komt dat het per post bestellen zo snel gaat en dat ik daar de deur niet voor uit hoef en in binnen korte tijd hem zelf kon verwisselen.
Anders was ik met de fiets ergens een zware accu gaan halen en dat hoefde nu niet.
Voorop de fiets is wel erg griezelig zwaar voor de fiets.
Het verbaasde mij dat ik zo snel mijn accu thuis bezorgd kreeg.
Ik ben een tevreden klant en ik weet nu dat ik voor mijn andere auto ook bij de accudienst terecht kan.