Smeets

Prima , goede communicatie. Slechte bezorgservice

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review meneer Smeets, we stellen uw feedback op prijs! Onze excuses dat de bezorgdienst te laat was. Met de decemberdrukte komt dit helaas wel eens voor maar zeker niet leuk als je... Bedankt voor je review meneer Smeets, we stellen uw feedback op prijs! Onze excuses dat de bezorgdienst te laat was. Met de decemberdrukte komt dit helaas wel eens voor maar zeker niet leuk als je op een accu zit te wachten. Gelukkig was een nieuwere bestelling van u gewoon weer op tijd. 💪 Veel plezier van uw bestellingen en graat tot de volgende keer weer! ^Pieter van MAPP

Ramon

Snel geleverd en de goedkoopste

RobJ

Levering had sneller gekunt

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Rob, we stellen je feedback op prijs! Onze excuses dat je bestelling te laat was, dat is zeker niet de bedoeling. Ik denk dat het door de kerst iets langer geduurd heeft. Onze... Bedankt voor je review Rob, we stellen je feedback op prijs! Onze excuses dat je bestelling te laat was, dat is zeker niet de bedoeling. Ik denk dat het door de kerst iets langer geduurd heeft. Onze levertijden en voorraden kloppen gewoon. Als we zeggen iets op voorraad te hebben dan hebben we dat ook! Helaas kan ik je emailadres niet terugvinden in ons systeem dus ik kan niet nakijken waar het precies is misgegaan bij jouw bestelling. Als je nog vragen hebt dan staan we uiteraard graag voor je klaar. Alsnog veel plezier van het geheugen en graag tot de volgende keer 😄 ^Pieter van MAPP

Peter

Snel en scherpste prijs

Yalcin

Goede kwaliteit goede prijs, snelle levering

Peter

Een aanrader

Bedankt voor je prachtige review Peter! 🥰
Heel veel plezier van de Varta accu en tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

C B

Accu besteld maar helaas de verkeerde[fout van mezelf} Geen probleem met terugsturen en zeer vlot de juiste accu geleverd.Aan de telefoon aardige mensen en goed geholpen

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review! 😊 Een foutje is menselijk, fijn dat we het snel en goed hebben kunnen oplossen voor je. Alsnog veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Soufiane Mrabet

Ondanks problemen met retourneren, een positieve ervaring aangezien de prijs en levertijd heel goed zijn. In mijn geval te snel de accu besteld omdat mijn accu opeens leeg was en de auto niet wilde... Ondanks problemen met retourneren, een positieve ervaring aangezien de prijs en levertijd heel goed zijn. In mijn geval te snel de accu besteld omdat mijn accu opeens leeg was en de auto niet wilde starten. Maar bleek niet aan de accu te liggen. Retourneren op eigen kosten is heel lastig vanwege het gewicht en zit je gauw rond de €55 voor verzending.

Van der Welle

Uitstekend