adriaan groenendijk

Klantenservice zoals het bedoeld is; snel, duidelijk en eenvoudig. Had zelf een verkeerde accu besteld en Accudienst heeft dit echt keurig opgelost; Chapeau!

Anita Been

GOED ADVIES GEKREGEN!! MAKKELIJK TE BESTELLEN, VEEL KEUS EN SNEL GELEVERD.
EN NIET DUUR.

Henk wartenhorst

Gisteren besteld , vanmorgen in huis .
Keurig en netjes afgeleverd, kortom uitstekend bedrijf .

Roel Hoekstra

Ik heb me helemaal gek gezocht naar de juiste accu, ook via kenteken check lukte het maar niet om de juiste accu te vinden.
Maar bij accu dienst kwam het helemaal goed! Perfect advies, daarna...
Maar bij accu dienst kwam het helemaal goed! Perfect advies, daarna direct besteld en de volgende dag al in huis tegen een aantrekkelijke prijs! Ook als ik naderhand nog problemen mocht hebben wat betreft eventueel inleren van de accu, dan mocht ik gewoon langs komen. Gelukkig was dit niet nodig. Eén woord: (ok dan 2, GROTE KLASSE!

Michiel

Complimenten voor de service; bezorgdienst raakte mijn eerste accu kwijt, Accudienst.nl stuurde zonder problemen dezelfde dag een nieuwe accu.
Prima prijs ook!

Andy

Lage prijs voor de Varta accu van onze Lexus.
Zeer snelle levering!

Govert

Prima, het RAM geheugen werkte direct uitstekend.

Ruud Moreau

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf had wel de verkeerde accu gekregen maar is goed opgelost heb 15 pro cent korting gekregen en accu voldoet prima

Arbo

Prima prijzen en snel! Foutje in mijn bestelling werd direct telefonisch opgevolgd, minuten voor de 17:00 deadline. Dus ook razendsnel als het er echt toe doet!

danny van den heuvel

Altijd goede service en snelle levering. Top bedrijf.