Ron

Accudienst is gewoon heel goed

Peter Meiboom

Keurig volgens afspraak. Goed verpakt. Scherp geprijsd en zinder verzendkosten. Aanrader

Jaap Admiraal

De levering was helemaal goed zonder verzendkosten en de accu is ook niet duur goede en vriendelijke bezorging de volgende dag in huis helemaal te gek.

jeroen hooning

Snel gebracht goede service chaffeur heel vriendenlijk

Snel gebracht goede service chaffeur heel vriendenlijk

nadeel ik deed me accu er in maar deed het niet anwb gebelt die zei dat accu niet vol zat op te starten nu verder geen problemen mee

Lois

Één woord is voldoende:PERFECT

L.G Diaz Romero

Ik ben super tevreden met de service van deze webshop.

Tim

Overzichtelijk website, prima service, prima prijen en snelle levering, een echte aanrader

E.M

Overzichtelijk website, prima service en snelle levering, een echte aanrader

Mees Jansen

Dit is de tweede accu die ik bij hen heb besteld. Ik kan niet anders zeggen dat je zonder zorgen een accu van Accudienst kunt aanschaffen. Van bestelling tot en met de levering is het top geregeld.... Dit is de tweede accu die ik bij hen heb besteld. Ik kan niet anders zeggen dat je zonder zorgen een accu van Accudienst kunt aanschaffen. Van bestelling tot en met de levering is het top geregeld. Ook als er achteraf iets aan de accu mankeert ruilen ze hem om of je krijgt je geld terug.

J. Kockelkorn

Accu snel en goed afgeleverd. Aansluiten en rijden maar. Installatie makkie.