toon van loon

Ik heb goede ervaring tot nu toe.
ik ben mee bestelling afgelopen vrijdag ,naar U terug gestuurd.
hij pas niet ,hier op heb ik jullie gebel op zaterdag .
ik heb met een van jullie...
Ik heb goede ervaring tot nu toe.
ik ben mee bestelling afgelopen vrijdag ,naar U terug gestuurd.
hij pas niet ,hier op heb ik jullie gebel op zaterdag .
ik heb met een van jullie medewerkers gesproken ,hij ging uit zoek of het goed product wil kon vinden .
ik ben nog niets gehoord en mijn geld is ook nog niet overgemaakt.

het was een prettig gesprek

nog niet

Henk Guise

Prima prijs en een snelle bezorging

Herman

Duidelijke bestelprocedure, snelle correcte levering in het aangegeven tijdsblok. Goed advies i.v.m. mogelijk inleren van de accu.

BeDo

Transparante bestelprocedure, snelle levering, goed product en prima prijs.

Proballoon BV

Zeer snel geleverd, sneller dan aangegeven, super

Alex

Bestelling gedaan dat volgens de website de volgende dag geleverd zou worden. Twee dagen later nog niets ontvangen. Contact opgenomen en krijg vervolgens door dat het nog minstens een week gaat duren.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
U geeft aan dat er bij het product stond dat het de volgende dag geleverd zou worden en dat klopt inderdaad voor de bestelde schroeven. Echter was de bestelde accu niet op voorraad. Daar stond bij 'Nu besteld, vrijdag in huis.'. Deze tekst stond ook boven de 'bestellen'-knop in de winkelwagen. Het spijt ons als we daar niet duidelijk genoeg in zijn geweest.
We hebben de bestelling precies op tijd, volgens opgave, geleverd.
Helaas is het niet gelukt om telefonisch of per email in contact met u te komen.
Uiteraard staan we nog graag voor u klaar als u vragen heeft.
Alsnog veel plezier van de bestelde accu.

Corina

Goed product, nette prijs en snel geleverd.

Andre van der meer

Met één telefoontje een offerte opgevraagd.
zelfde dag nog een offerte binnen gekregen.
scherpe prijzen en snelle levering!

Claessens Rigo

Goede service

Ben

Prima ervaring met dit bedrijf om meerdere redenen. Ik was op zoek naar een A-merk Accu voor een goede prijs en die vond ik bij dit bedrijf. Verreweg het goedkoopst. Ik bestelde de accu echter op 2e... Prima ervaring met dit bedrijf om meerdere redenen. Ik was op zoek naar een A-merk Accu voor een goede prijs en die vond ik bij dit bedrijf. Verreweg het goedkoopst. Ik bestelde de accu echter op 2e kerstdag (volgens de site waren ze die dag ook gesloten) en desondanks kreeg ik 's avonds al de bevestiging dat mijn bestelling onderweg was. De volgende dag werd de accu keurig afgeleverd. Complimenten en dat geeft vertrouwen voor de toekomst.