J.C.Oosterholt

Perfect, hier valt niets op aan te merken. Op 2e kerstdag ging de accu kapot en op "derde kerstdag" werd de nieuwe aan huis geleverd. Ondanks feestdagen!!!! De communicatie was ook goed, moesten er... Perfect, hier valt niets op aan te merken. Op 2e kerstdag ging de accu kapot en op "derde kerstdag" werd de nieuwe aan huis geleverd. Ondanks feestdagen!!!! De communicatie was ook goed, moesten er meer doen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw geweldige review, een pluim op ons werk. :-)
Bedankt voor uw geweldige review, een pluim op ons werk. :-)
Tweede kerstdag hebben we inderdaad 'gewoon' gewerkt om alles op tijd bij onze klanten te krijgen. Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer.

Ben

Zeer snelle levering, zaterdag besteld, maandag in huis.

Wallie Tax

Behulpzaam via App en E-mail

Zeer snelle levering!

Gw van der Meij

Prima, snelle levering zelfs vlak voor de feestdagen. Zou weer zaken doen.
v/d Meij
Apeldoorn

Ronald van van Arkel

Accu voor scootmobiel gevonden en besteld.snel geleverd

Madhen Gayadin

Zoals beloofd ..optijd geleverd.

h. spoor

Geschikte accu mkkelijk te vinden op website. 'smiddags besteld volgende dag geleverd voor een gunstige prijs.

René

Via kenteken ingeven kun je gemakkelijk een accu vinden die geschikt is voor je auto. Levertijd in 1 werkdag, alleen de koppeling naar de Track & Trace werkte helaas niet.

C. v. Houdt

Stuurt een ander produkt dan we overeengekomen zijn.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
U heeft helemaal gelijk. Het blijkt dat de fabrikant de specificaties van de accu tussentijds heeft aangepast, zonder ons hiervan op de hoogte stellen. De geleverde accu heeft dus inderdaad zo'n 6% minder capaciteit dan volgens onze opgave. Als tegemoetkoming hebben wij u een forse korting aangeboden. Uiteraard kunt u het product ook terugsturen voor een volledige credit, als u dit liever heeft.
We hadden vanzelfsprekend liever het artikel geleverd met de specificaties volgens de omschrijving. Onze excuses voor het ongemak.
We hopen dat we het goed voor u oplossen, zo niet dan horen wij dat graag!

M. Zandsteeg

Snelle levering vrijdag net voor 5 uur besteld, zaterdag 12 uur thuis bezorgd.
Juiste accu voor merk en type auto!