De Jong

Super heldere site, makkelijk zoeken op kenteken en snel geleverd

Edu Beusekamp

Mijn auto accu was aan vervanging toe. Via internet bij AccuDienst.nl terecht gekomen. Vond hier snel mijn accu voor een scherpe prijs!

Peter Meijjer

Heel duidelijke webside .erg handig zoeken op kenteken.

Marc Daenen

Vriendelijk , snel, vakkundig

Rory

In eerste instantie kwam mijn bestelling niet aan. Het bleek dat de leverancier hem kwijt was geraakt. Dit werd snel en vakkundig opgelost waarna ik binnen 1 dag alsnog mijn bestelde accu kreeg.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
Erg spijtig dat je bestelling zoek was geraakt tijdens transport. Gelukkig hebben we het alsnog snel kunnen oplossen voor je. Bedankt voor je geduld en begrip.
Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)

Evert Schilstra

Uitstekende vlotte en klantgerichte service

Murat Akbaba

Niet om een of andere te willen, site verdind gewoon de beste reactie die ik ooit heb moeten schrijfen..! Klant vriendelijk en super snelle levering! wat wil je nog meer? Top??

Fred Blom

De accu kwam helaas beschadigd aan, dit gemeld, diverse adviezen gekregen en de volgende werkdag een nieuwe accu ontvangen. Mooi staaltje klantgerichtheid.
Ik vind MAPP een aanrader

Jan van den Bosch

Eerst even gebeld en om informatie gevraagd. Prima geadviseerd, doordat er op de site wordt meegekeken aan de hand van je kenteken ben je zeker van de juiste keuze. Vandaag besteld en de volgende... Eerst even gebeld en om informatie gevraagd. Prima geadviseerd, doordat er op de site wordt meegekeken aan de hand van je kenteken ben je zeker van de juiste keuze. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Top. Wat ook erg prettig is dat de accu een handvat heeft. Daardoor is de accu goed hanteerbaar bij het plaatsen. Daar is over nagedacht.
Merk en leverancier zijn aan te bevelen.

Ruud van Eck

Besteld en de volgende dag om 8:00 al geleverd. Ze maken gebruik van een speciale koerier die wee hoe je moet omgaan met accu's. Snelle service voor een hele concurrerende prijs! Top!