Erwin grijsen

Omdat ik een kapote accu had en de volgende dag smidag de auto nodig had een varta accu besteld
extreem snelle levering: 's middags besteld, de volgende ochtend om 10 uur werd al geleverd. En dat in de omgeving van hengelo Terwijl de firma in Rotterdam zit. Klasse!
Kon fijn s middags de auto weer gebruiken top

Michiel

Accudienst.nl bood de gunstigste prijs en de levering was correct en zeer snel. Aanbevolen!

K. Slagter

Internet zoeken; internet vinden; internet bestellen en volgende dag geleverd door zelfs een aardige chauffeur; wat wil een mens nog meer!!
p.s. of de accu voldoet kan ik over 5 jaar...
p.s. of de accu voldoet kan ik over 5 jaar vertellen.....tot dan!

a.b.v.eeken

Chapeau voor accudienst, de beloofde volgende dag bezorging is waargemaakt,
de bestelde accu was exakt volgens de beschrijving en direkt gebruiksklaar
een aanrader voor iedereen die...
Chapeau voor accudienst, de beloofde volgende dag bezorging is waargemaakt,
de bestelde accu was exakt volgens de beschrijving en direkt gebruiksklaar
een aanrader voor iedereen die een kwalitatief goede accu zoekt voor een juiste prijs

Albert

Prima voorlichting, als ze het even niet weten, zieken ze het uit en bellen je terug, top! Ook snel geleverd!

René Verhagen

Uitstekend en behulpzaam voor de goede accukeuze.

Ton van Schijndel

Vanwege een niet startende auto zocht ik een nieuwe accu en kwam al snel uit bij AccuDienst. Het selectie- en bestelproces verliep vlot. Ook snel informatie ontvangen over de verwachte leverdatum.... Vanwege een niet startende auto zocht ik een nieuwe accu en kwam al snel uit bij AccuDienst. Het selectie- en bestelproces verliep vlot. Ook snel informatie ontvangen over de verwachte leverdatum. De accu werd op de geplande datum bezorgd, maar in tegenstelling tot de informatie werd de accu in het portiek bij de voordeur geplaatst.

bob

Goedkoop en snel top

Didier

Wat een waardeloze webshop! Hoesje telefoon besteld op voorraad en belofte volgende dag in huis. Helaas al een week aan het wachten op het hoesje en in middels is mijn gloednieuw samsung s8 uit mijn... Wat een waardeloze webshop! Hoesje telefoon besteld op voorraad en belofte volgende dag in huis. Helaas al een week aan het wachten op het hoesje en in middels is mijn gloednieuw samsung s8 uit mijn zak 30cm op bureau gevallen.
Echt waardeloos want er bestaat geen mogelijkheid dat hij stuk was geweest met hoesje.

Reactie Interngeheugen.com:

Allereerst spijtig om te horen dat je telefoon gevallen is, dit is zeker niet leuk. :-(
Het door jouw bestelde hoesje was niet op voorraad bij ons in Rotterdam. Dit stond ook bij het product vermeld. Toen je bestelde stond er boven de bestel-knop in het winkelwagentje: "Nu besteld, dinsdag is huis". Misschien heb je dit over het hoofd gezien. Als je bestelling dinsdag nog niet geleverd was dan heeft dit waarschijnlijk met het slechte weer te maken. PostNl heeft op het moment erg veel vertragingen met de sneeuwval..
Nogmaals spijtig om te horen dat je telefoon stuk is gegaan. We hadden het liever anders gezien. We vinden het erg jammer dat je een andere verwachting had van je bestelling bij ons.

Steph Lamphen

Ik kan alleen maar met lof spreken over AccuDienst.nl.
Een goede accu voor een goede prijs en snel geleverd ...... wat wil je nog meer?