Ralph

Op ZONDAG 16:45 (voor 17:00 uur) bestelling gedaan
Maandag volgens afspraak geleverd.

Klasse ?

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je leuke reactie :)
We versturen nog niet zo heel lang op zondag dus het is extra leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt. Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer.

Rogier Born

Snel, goedkoop, overzichtelijke website met genoeg info. Tevreden!

w.v.quakkelstein

Vakkundig!

Men weet wat precies de klant wil!

Nauwelijks.Het onderdeel moest uit het buitenland komen, dus het heeft even geduurd.

Emile Zwier

Accu besteld voor mijn golf
In 1 dag geleverd
Degoedkoopste die ik kon vinden

wagenaar

Ik heb een paar weken geleden kabelbeschermers gekocht voor de ipad. deze zijn bedoeld voor mobieltjes en ipads, voor de ipad werk het niet, waar het kabeltje doorheen moet is de ruimte te klein dus... Ik heb een paar weken geleden kabelbeschermers gekocht voor de ipad. deze zijn bedoeld voor mobieltjes en ipads, voor de ipad werk het niet, waar het kabeltje doorheen moet is de ruimte te klein dus de beschermer kun je ook niet goed vastmaken, dus ik heb het met tape vast gemaakt.

Ger Nieman

Kopen van een accu kan niet van een plaatje, dus even gebeld met de serviceafdeling. Prima en vriendelijk geholpen. Geen achteraf vragen en zeer tevreden met de aankoop van de accu. O ja, 3 jaar... Kopen van een accu kan niet van een plaatje, dus even gebeld met de serviceafdeling. Prima en vriendelijk geholpen. Geen achteraf vragen en zeer tevreden met de aankoop van de accu. O ja, 3 jaar garantie???

a

Zeer slechte service.te laat inleveren

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw reactie, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Bedankt voor uw reactie, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Uw bestelling is wel binnen 1 dag geleverd maar pas in de avond. Het opgegeven (indicatieve) tijdvak is jammer genoeg niet gehaald. Onze excuses hiervoor.
We hebben nog geprobeerd in contact met u te komen maar we krijgen u helaas niet te pakken.
Alsnog veel plezier van de accu en mocht u nog vragen hebben dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

Ingrid van Lent

Ruim aanbod van producten en ook nog eens goed geprijsd. Ik was op zoek naar een specifiek model hoesje voor mijn gsm en die was alleen bij Phonestore te krijgen. Alles snel en goed ontvangen. Ik... Ruim aanbod van producten en ook nog eens goed geprijsd. Ik was op zoek naar een specifiek model hoesje voor mijn gsm en die was alleen bij Phonestore te krijgen. Alles snel en goed ontvangen. Ik koop zeer zeker weer bij Phonestore.

Rw Dijkman

Snelle bediening maar m.n telefoonhouder is er niet bij

Jolanda Hagelaar