Wiel Engelen

Ik ben onder de indruk van de snelle service en levering. Er is echter iets mis gegaan met het type van de accu. Mijn auto had n.l. 2 soorten accu's in hun bestand, waardoor ik de verkeerde kreeg... Ik ben onder de indruk van de snelle service en levering. Er is echter iets mis gegaan met het type van de accu. Mijn auto had n.l. 2 soorten accu's in hun bestand, waardoor ik de verkeerde kreeg geleverd. Ik kon zonder problemen de geleverde accu retourneren en zou mij geld terug krijgen. (ben nog aan het wachten)
Verder aan te raden als leverancier.

dolf

Goede website en snelle levering

Fred van de Wiel

Geweldig! Vrijdag accu besteld en zaterdag morgen om half 9 werd hij bezorgd.

R. van der Kruis

Makkelijk online te vinden en te bestellen. Levering de volgende dag, prima snelle service tegen een goede prijs

Dennis

Top service, reageren snel op vragen, en product is snel in huis.

Jelsie

Correcte uitvoering van bestelling en snelle levering!!

Cor

Snelle levering en scherpe prijzen.

j.a jansen

Wat het bedrijf zet komen zie ook naar bedankt

Danny van Strijbos

Opeens werd ook ik er mee geconfronteerd.... een defecte accu! En nu? Ik heb er totaal geen verstand van. Na mijn zoektocht op Google kwam ik op accudienst.nl uit. Ik heb de maten van mijn oude accu... Opeens werd ook ik er mee geconfronteerd.... een defecte accu! En nu? Ik heb er totaal geen verstand van. Na mijn zoektocht op Google kwam ik op accudienst.nl uit. Ik heb de maten van mijn oude accu opgenomen en gebeld met de klantenservice, deze hebben mij perfect geholpen en binnen een dag had ik mijn nieuwe accu binnen. Precies dezelfde formaat, Plus en Min polen aan de juiste kant, meer Ah..... Zo is het mij dankzij jullie helemaal zelf gelukt. Bedankt!

A. Werkman

Snelle en correcte levering. Een aanbevelenswaardig bedrijf.