Marc Malherbe

Al meermaals hier besteld, webshop zoals hij moet zijn: snelle levering van een goed product tegen een scherpe prijs

Jan Ruipers

Perfecte en heel snelle levering.

Peter van Oers

Een super snelle levering goede service en duidelijk netjes geleverd

Amhc ansems

Ik begreep helemaal niets van een accu zelf niet hoe je alles los moest maken. Met een hele goede begeleiding en geduld van een van
De personeel leden heb ik het stapje bij stapje zelf...
De personeel leden heb ik het stapje bij stapje zelf allemaal kunnen doen en ze houden zich aan hun woordt met verzenden ik had het zo in huis
Alsnog mijn dank daarvoor ben zeer tevreden over dit bedrijf
Mvg amhc ansems

Robert Fox

Ik had een accu besteld en hij is de volgende dag heel netjes, en door een speciaal vervoersbedrijf omdat de bestelling een accu betrof, afgeleverd. En door de duidelijke beschrijving was hij ook... Ik had een accu besteld en hij is de volgende dag heel netjes, en door een speciaal vervoersbedrijf omdat de bestelling een accu betrof, afgeleverd. En door de duidelijke beschrijving was hij ook nog eens zo geïnstalleerd in mijn auto! TOP DUS!!!

John van Lierop

Ik had een accu die binnen de garantie van 2 jaar stuk ging . En na een vriendelijke mail ontving ik mijn nieuwe accu keurig thuis . Super service , zeer tevreden !

Piet Aarts

Gisteren besteld vandaag in huis.
Prima service vor een nette prijs.
Een toppertje

A.v.d.Veen

Snelle levering, goede service, goede prijs.

Kees Moerland

Snelle levering, goed product (Varta accu), overzichtelijke en handige site, goede prijs, prima!

Christan Online

Geheugenuitbreiding voor PC besteld

Via de website kun je je PC laten scannen en krijg je direct te zien hoeveel geheugen er toegevoegd kan worden en welk geheugen je kunt bestellen.

Ik zou het niet weten!