Oejindre

Naast dat het een hele scherpe aanbieding was, werd de bestelling snele en accuraat afgehandeld. ipv de getselde 5 dagen levertijd was het al binnen 3 dagen operationeel in mij camera. Super!

Fm

Keurige afhandeling, geen problemen, tegen een concurrerende prijs. Volgende accu wordt weer hier besteld.

C. Van Dijk

Besteld en de volgende dag al in huis.

Edwin

Goed prijs en snel geleverd, zonder bezorgkosten, prima

Han

Ik had een laptop accu besteld en die is ook snel geleverd ! maar deze was niet in orde ik heb dit gemeld en ik kraag meteen een rma nummer om deze terug te sturen deze accu is snel vervangen door... Ik had een laptop accu besteld en die is ook snel geleverd ! maar deze was niet in orde ik heb dit gemeld en ik kraag meteen een rma nummer om deze terug te sturen deze accu is snel vervangen door een nieuwe en met succes top service

damen l

Goede prijs, zeer snelle levering. Wez ijn zeer tevreden.

P. Highlander

Zoals bij de andere beoordelingen te lezen: Een bedrijf dat doet wat het belooft. goeie prijs/kwaliteit/service verhouding.

arie kortenoever

Dat is nog eens service, een niet startende auto vanuit je luie stoel zelf repareren. De ene dag besteld, de dag erna keurig bezorgd. Inbouwen starten maar. Bij AccuDienst geen gedoe en gezeur,... Dat is nog eens service, een niet startende auto vanuit je luie stoel zelf repareren. De ene dag besteld, de dag erna keurig bezorgd. Inbouwen starten maar. Bij AccuDienst geen gedoe en gezeur, lekker kort en zakelijk en krijgen wat ze beloven. SUPER!

Marten

Via de website een Varta accu besteld : volgende dag meteen geleverd! Top!