Rene

Op maandagavond een accu besteld, maar woensdag's helaas niet geleverd zoals beloofd. Volgens accudienst ligt dat aan de koerier waar ik maar contact mee moest opnemen. De koerier stuurt me weer... Op maandagavond een accu besteld, maar woensdag's helaas niet geleverd zoals beloofd. Volgens accudienst ligt dat aan de koerier waar ik maar contact mee moest opnemen. De koerier stuurt me weer door naar een ander bedrijf waar de accu ligt te wachten. Deze zou pas weer uitgeleverd worden nadat ik een afspraak zou maken met de kaart die ik in de bus had gehad. Deze heb ik echter nooit gezien. Ben de accu maar zelf gaan halen.
De track en trace van de koerier werkte overigens ook niet.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Er is een hoop misgegaan met je zending en dat had niet mogen gebeuren. Dit is niet goed te praten.
Zowel met de koerier, als intern, hebben we deze situatie grondig doorgenomen om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Inmiddels hebben we ook contact met u gehad om het e.e.a. door te nemen.

Klein

Eindelijk een bedrijf dat doet wat ze beloven!!!

GvdW

Nieuwe autoaccu besteld bij Accudienst.nl, order snel verwerkt en accu volgende dag al thuis (netjes onder de carport zoals bij de bestelling aangegeven)
Bij aftersales 5 sterren ingevuld,...
Bij aftersales 5 sterren ingevuld, deze echter, tot nu toe, niet nodig gehad (ook een goed teken en daarom 5 sterren waard :-) )

W. Van der linden

Snelle en correcte levering,
Goed verpakt.

Riemer

Waardeloos bedrijf.
bestelling geeft aan dat de zaak voorradig is. leverancier schijnt niet te leveren. interngeheugen houdt het zwijgen.
hoewel toegezegd dat product alsnog binnen twee...
Waardeloos bedrijf.
hoewel toegezegd dat product alsnog binnen twee werkdagen wordt verzonden, wordt de belofte niet waar gemaakt.
na cancelling van de order blijft je geld ook nog minimaal twee weken weg.

nee,

doen wat je beloofd!

L v d Heijden

Ik heb bij dit bedrijf voor de eerste keer een bestelling gedaan.
op alle punten was ik zeer tevreden over hen ik heb maar een paar uur met een kapotte accu gestaan.
de levering was...
Ik heb bij dit bedrijf voor de eerste keer een bestelling gedaan.
de levering was zeer snel en een perfecte informatie en ook goedkoper als de rest dus het vertrouwen in accu.nl is zeer hoog.
ik heb ze daarom in mijn pc onder de favoriete gezet.

Vincent

Helaas geen goede ervaring mee. Accu besteld voor mijn Volvo 740, maar die werd leeg geleverd. Mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kon werd niet beantwoord. Volgende keer gewoon weer naar de... Helaas geen goede ervaring mee. Accu besteld voor mijn Volvo 740, maar die werd leeg geleverd. Mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kon werd niet beantwoord. Volgende keer gewoon weer naar de lokale accuboer.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen elke feedback zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat er iets mis was met de nieuw geleverde accu. Onze excuses voor het ongemak.
Het bestelde model, de...
Bedankt voor je review, we stellen elke feedback zeer op prijs.
Het bestelde model, de Varta D24, wordt zeer veel verkocht en die krijgen wij wekelijks vanuit de fabrikant toegezonden. Ze moeten direct vol en gebruiksklaar zijn, anders is er iets mis met de accu.
Wij hebben op jouw e-mailadres gezocht, maar we hebben helaas geen mail gevonden waarin je aangeeft dat de accu leeg is ontvangen. Naar welk e-mailadres heb je dit gestuurd?
We willen de accu alsnog omruilen voor een andere. We horen graag wat we nog voor je kunnen doen. Helaas kunnen we geen contact met je krijgen.

Theo van Excel

Door de snelle levering van accu kon ik weer snel de weg op, thanks

Zuidinga

Supersnelle levering en goed product

Poort

Prima ervaring. Goede prijs en snelle levering!