JJ

Vriendelijk, behulpzaam, levert kwaliteit

Het bedrijf denkt mee , levert kwaliteit, tegen een sterk concurrerende prijs

Willem

De zeer scherpe prijs en gratis verzending deden mij besluiten om de accu hier te bestellen. De levering was zeer snel met een koerier. Accu was echter beplakt met stickers en niet verpakt, dit vind... De zeer scherpe prijs en gratis verzending deden mij besluiten om de accu hier te bestellen. De levering was zeer snel met een koerier. Accu was echter beplakt met stickers en niet verpakt, dit vind ik een minpunt. Stickers zijn niet makkelijk te verwijderen, een plakkerig zooitje dus.

Anneke veldhuis

De service en bezorging van uw bedrijf is perfect fantastich
De accu zit in de caravan ga een weekje met de caravan dan kan ik bekijken of hij goed werkt
Ik neem aan van wel. Ben er...
De service en bezorging van uw bedrijf is perfect fantastich
Ik neem aan van wel. Ben er niet bang voor

Jan

Op de site van accudienst kon ik de juiste maten / afmetingen en de sterkte 44 of 60 AMP/h van mijn te kopen accu .
Toen ik twijfelde of 44 of 60 AMP/h. Accu en voor info belde werd ik direct...
Toen ik twijfelde of 44 of 60 AMP/h. Accu en voor info belde werd ik direct goed geholpen.
Ik kon diverse merken bekijken .

Tempco b.v.

Top ! duidelijk goed werkende website, snel en goede levering.
Product ook top.

geen verbeterpunten

Boer

Besteld, de volgende dag al geleverd.. het fijne was wel dat we konden ruilen indien verkeerde accu.
Daarnaast dat je niet een wachtwoord etc hoeft aan te maken. dus gewoon kon bestellen....
prima top .. en de accu was/is goed.

Henk

Vrijdagmiddag om 14.55 uur besteld en zaterdag 09.00 uur aan de deur afgeleverd .
Accu was vol geladen.
En dat voor een buitengewoon scherpe prijs.

Harmjan

Uitstekende service en snelle levering

G de Jong

Voor mijn alarm de juiste maat en type en zeer snel geleverd zonder problemen dus kunt u hier met een gerust hard iets bestellen

A.Mosselaar

Duidelijke site, snelle bestelling en levering.