Martijn Oerlemans

Fijne website makkelijk de juiste acu tevinden voor je auto en een snelle levering
Zelf de leverancier belden mij nog op omdat we zelf niet thuis waren had een briefje opgehangen zet maar achter de poort maar hij belden voor de zekerheid toch ff op van wegen kans op regen zeer netjes

Marco

Besteld en snel geleverd.

Jan

Had dinsdag nacht een accu besteld, 2 dagen later binnen 9 uur in de ochtend.

E Palmen

Er zijn verschillende acculaders en onderhouds laders. De zogenoemce druppelladers. Na zelf onderzoek heb ik advies ingewonnen en gekregen. Advies opgevolgd, besteld en de dag erna al in huis.... Er zijn verschillende acculaders en onderhouds laders. De zogenoemce druppelladers. Na zelf onderzoek heb ik advies ingewonnen en gekregen. Advies opgevolgd, besteld en de dag erna al in huis. Druppellader CTek is helemaal het juiste en werkt uitstekend. Goed advies, prima levering.

Martijn de Bruijn

Prima advies via de zoekfunctie van de site.
De accu werd razend snel zoals beloofd de volgende dag geleverd.
De nieuwe accu heeft precies dezelfde maten en aansluitingen zoals je mag...
Prima advies via de zoekfunctie van de site.
De accu werd razend snel zoals beloofd de volgende dag geleverd.
De nieuwe accu heeft precies dezelfde maten en aansluitingen zoals je mag verwachten.
Ik ben uitgegaan van het beste advies en ik moet zeggen dat dat waarschijnlijk ook echt de beste optie was. de auto start weer lekker vlot en voelt gewoon weer even lekker goed aan.
Al met al dus gewoon een top sit met top product en service.

p.f de bruijn

Snelle service en af handeling

J.J Hoff

Snelle levering van prima product.
Mijn oude VW T3 (1985) startte weer bij de eerste klap.

Kars Emmelkamp

Niets anders dan vol lof over telefonische antwoord op mijn vragen.
Snelle afhandeling van de bestelling. Bestelling word afgeleverd op het afgesproken tijdstip.
Alles keurig afgeleverd....
Niets anders dan vol lof over telefonische antwoord op mijn vragen.
Alles keurig afgeleverd. Perfect bedrijf.

Zeezeiler

Zeer snelle levering en een gedegen telefonisch advies

Nanno

Voor de tweede keer een autoaccu gekocht bij deze zaak. Prima in orde! Verbeterpuntje: als je net hebt besteld 'regent' het sms'jes over de bezorging. Maar op de bezorgdag zelf ontvang je niks, en... Voor de tweede keer een autoaccu gekocht bij deze zaak. Prima in orde! Verbeterpuntje: als je net hebt besteld 'regent' het sms'jes over de bezorging. Maar op de bezorgdag zelf ontvang je niks, en aan de t&t code heb je niet veel: wordt bezorgd tussen 9 en 18.00 uur. Maar de accu was er uiteindelijk wel en daar gaat het natuurlijk om.