j.kanis

[k ben enorm tevreden,dat k zo snelaan het adres accudienst ben gekomen. als man van 91 was blij weer mobiel tr zijn
dankzij de duidelijke site kon k dejuiste keus maken.de snelle pakletpost...
dankzij de duidelijke site kon k dejuiste keus maken.de snelle pakletpost vanMAPP .KON IK WEER VOORUIT. j.k.

Guido Monstrey

Uitstekende dienst na verkoop, als je ergens een probleem hebt, zoals defecte geheugen-module. Zeer vlot verloop van opnieuw zenden na terugzending bij eventueel defect.

Alleen vind ik dat het terugzenden bij een verzonden en ontvangen defecte bestelling (zoals bijvoorbeeld een 2GB-geheugen uitbreidingsmodule) gratis zou moeten gebeuren. (er zijn online-firma's die... Alleen vind ik dat het terugzenden bij een verzonden en ontvangen defecte bestelling (zoals bijvoorbeeld een 2GB-geheugen uitbreidingsmodule) gratis zou moeten gebeuren. (er zijn online-firma's die dit toepassen) Ik heb tweemaal een module moeten terugzenden (defecte modules en dit kan steeds gebeuren) en dit koste me 2 maal 3,75 euro verzendingskosten. (voor kleine geheugenmodule van 2x 4cm ongeveer)

P.Tange

Snelle levering en een goed produkt tegen een concurerende prijs

H.Waardenburg

Super snelle levering

Wil

Helemaal goed. niets op aan te merken.

Frans

Zeer goede service en klantvriendelijke telefonische begeleiding.

R.A.F. de Bruïne

Via mijn type auto, kon ik eenvoudig de juiste accu vinden. Ik woon in Duitsland in Emmerich en liet de accu afleveren bij mijn dochter in Maastricht. Uitstekende informatie, begeleiding en... Via mijn type auto, kon ik eenvoudig de juiste accu vinden. Ik woon in Duitsland in Emmerich en liet de accu afleveren bij mijn dochter in Maastricht. Uitstekende informatie, begeleiding en aflevering.

Willem

Gewoon goed , alles netjes geleverd en goede info over de bezorging. Ik ben tevreden.

AdH

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Ad,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn dat u tevreden bent over onze website en de informatie die daarop staat.
Op onze nieuwe website kunt u zoeken op afmetingen.
Binnenkort...
Beste Ad,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn dat u tevreden bent over onze website en de informatie die daarop staat.
Op onze nieuwe website kunt u zoeken op afmetingen.
Binnenkort lanceren we een vernieuwde website waar u op afmetingen kan zoeken.
M.v.g.
MAPP