Hans

Doet wat het belooft

Nico

Als je auto niet meer start door een overleden accu wil je zo snel mogelijk een nieuwe. Avonds besteld en de volgende dag voor 12:00 uur geleverd. En ik hoef niet te zeuren voor korting bij de... Als je auto niet meer start door een overleden accu wil je zo snel mogelijk een nieuwe. Avonds besteld en de volgende dag voor 12:00 uur geleverd. En ik hoef niet te zeuren voor korting bij de automaterialen winkel om de hoek.

Mark

Artikel op tijd zonder problemen geleverd

John Last

Goede prijs, gemakkelijk bestelproces

Custers

Beter kan niet!
Beter kan niet!
Grappig: ik stond daags na de bestelling van mijn nieuwe accu tegen een uur of 12 uur de oude accu van mijn auto uit te bouwen en terwijl ik de oude accu eruit tilde stopte de koerier net naast mijn auto. Dus ik kon vrijwel meteen de nieuwe accu inbouwen!

V. Delnoye

Nvt

Reactie Interngeheugen.com:

Geachte mw. Delnoye,
Bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak.
Vervelend om te horen dat de levering niet op tijd heeft plaatsgevonden.
Wij zijn afhankelijk van PostNL en...
Geachte mw. Delnoye,
Bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak.
Vervelend om te horen dat de levering niet op tijd heeft plaatsgevonden.
Wij zijn afhankelijk van PostNL en koeriersdiensten.
Desalniettemin voelen we ons verantwoordelijk voor een tijdige levering.
Wij hebben u getracht te bellen en te mailen.
Helaas hebben we geen reactie van u gehad.
U heeft van ons in ieder geval via e-mail korting gehad op uw volgende bestelling.
M.v.g.
MAPP
Klantenservice

Pieters

Positief, merkaccu voor de beste prijs.

w.balk

Duidelijker kan het volgens mij niet; goed produkt snelle levering nadien accukabels besteld perfect alles past

Ben

Gewoon heel erg goed!

Theo

Duidelijke site, snelle en goede levering.

Uitgebreide specs.

Vooral zo doorgaan.