Goudhaan

Prima info en service bij een vraag snel een antwoord.

Rens Hoekstra

Door domme eigen schuld een 6V accu besteld, i.p.v. een 12V.
Door domme eigen schuld een 6V accu besteld, i.p.v. een 12V.
Daarover meteen gebeld. Geen enkel probleem en kon e.e.a. meteen worden geregeld. Uiterst vriendelijke en begrijpende afhandeling. De bedoelde accu werd al de volgende dag afgeleverd en het "verkeerde" exemplaar mee teruggenomen.
Fantastisch dus opgelost, waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank !!!
Rens

Jan van der Biezen

Zeer snelle levering op verzoek en betrouwbaar met prima materiaal

B. De Haan

Inmiddels de 2e accu die ik via ACcuDienst.nl heb besteld en wederom een supergoede aflevering ervaren.

F.ten Bruggencate

Accu van de RoadKing op een ongelukkig moment,na 80.000 km en 11 jaar,plotseling aan het eind.
De website voor een nieuwe was snel gevonden,besteld,betaald en op de gewenste tijd de volgende dag afgeleverd.
De ultieme service die je van een e- leverancier verwacht , bedankt!

curre cars

Top uitzoeken en snelle levering ook nog telefonisch bijgestaan was zeer goed

Peter Koning

Juiste accu snel geleverd .

Reactie Interngeheugen.com:

Geachte meneer Koning,
Dank voor uw feedback.
Fijn om te horen dat u de juiste accu heeft gevonden.
Geachte meneer Koning,
Dank voor uw feedback.
Fijn om te horen dat u de juiste accu heeft gevonden.
Als u onze motor zoekhulp gebruikt en op type motor zoekt weet u in feite zeker dat de aangeboden accu's geschikt zijn voor uw motor.
Wij hopen dat u lang plezier heeft van uw accu.
M.v.g.
MAPP
Accudienst.

Theo van Diessen

Zeer goede service, zeer snelle levering en zeer goede producten.

E.Vrijkand

100% tevreden
Snelle reactie en zeer goede service.
Aanbeveling waard

J.A. Langerak

Heldere website, eenvoudig je bestelling te doen en prima opvolging van het leveringsproces