H. Kleinrouweler

Uitstekend!

H.H.A. Rozie

Goede informatie

D. Broekhuis

Prima snelle levering en service

prima snelle levering en service

Van Leeuwe

Behoudens het niet snel vaststellen dat de betaling uitgevoerd was, waarvoor ik zelf belde, nadat mijn mailbericht met betalingsbewijs nog niet gelezen was en daardoor alles 1 dag vertraagd werd ,... Behoudens het niet snel vaststellen dat de betaling uitgevoerd was, waarvoor ik zelf belde, nadat mijn mailbericht met betalingsbewijs nog niet gelezen was en daardoor alles 1 dag vertraagd werd , zeer tevreden.

John Vissers

Accu werd binnen afgesproken tijdspanne afgeleverd. Jonge bezorgster, die de 20 meter van busje naar mijn voordeur met maar liefst 24 kg wegende accu in handen overbrugde, was zelfs bereid om accu... Accu werd binnen afgesproken tijdspanne afgeleverd. Jonge bezorgster, die de 20 meter van busje naar mijn voordeur met maar liefst 24 kg wegende accu in handen overbrugde, was zelfs bereid om accu nog wat verder te dragen. Super!!!!

Fred Blom

Uidelijke website en zeer snelle levering

A.van der Zaag

Hele goede service. Accu zeer snel geleverd. Website met duidelijke informatie. Ben zeer te vreden.

S.Feenstra

Prima service en snelle levering.

J.H.A.Poort

Duidelijke site, makkelijk om een keuze te maken, snelle levertijd, goede prijs en tot dusver een zeer goede werking van de batterij