Peter Boos

Makkelijk en snel bestellen.
Snelle levering . Track en trace was het enigste wat een punt van verbetering is.

R.A. den Hertog

Dit was de eerste kennismaking, en spannend of we de accu nog op tijd voor de vakantie zouden ontvangen. Bleek geen punt. Alle beloften werden nagekomen, dus tijdens de vakantie veel kunnen filmen... Dit was de eerste kennismaking, en spannend of we de accu nog op tijd voor de vakantie zouden ontvangen. Bleek geen punt. Alle beloften werden nagekomen, dus tijdens de vakantie veel kunnen filmen met de nieuwe naast de oude accu. Top !

H.Lodewijk

Na mijn twijfels, of de bestelling de juiste was, gaf uw commentaar het vertrouwen om het te plaatsen.
Met goed gevolg bedankt.

Gerard

De accu is snel en GRATIS verzonden

J.W.Kimkes

Dit was fantastisch, de accu vlak voor 23.00 uur besteld en de volgende dag om 10.00 uur werd hij afgeleverd
Bovendien de goedkoopste wat de prijs betreft
Als ik hiervoor een cijfer moet...
Bovendien de goedkoopste wat de prijs betreft
Als ik hiervoor een cijfer moet geven, geef ik meestal een 9 want een 10 die is eigenlijk voor de meester
Maar jullie hebben wat mij betreft die 10 DIK VERDIENT

Rich

Snel, uiterst vriendelijk, accuraat...de ouderwetse service uit betere tijden en een goed produkt. Klant wordt volledig op de hoogte houden d.m.v. berichtjes tussendoor, zowel op de mail, als ook... Snel, uiterst vriendelijk, accuraat...de ouderwetse service uit betere tijden en een goed produkt. Klant wordt volledig op de hoogte houden d.m.v. berichtjes tussendoor, zowel op de mail, als ook via sms.

Vivian Rouvroye

Top service, ik had het verkeerde artikel besteld.
Dit is zonder probleem geretourneerd en omgewisseld voor juiste artikel.

curre cars

Accu zoeker werkt goed en snelle levering en goedkoop

H van der Veen

Na telefonisch overleg de juiste accu snel gevonden en besteld

J.Zoutewelle

We zochten een goed vervangende accu voor scoot-mobiel, even gebeld en ze leiden je naar het juiste en goedkoopste product. Snelle levering.