Leo

Ik bestel een accu bij accudienst. Track & trace werkt niet (lees ik hier meer). Ik ben de hele beloofde leverdag aan het wachten, maar er komt niemand. Ik mail, waarop ik reactie krijg dat de accu... Ik bestel een accu bij accudienst. Track & trace werkt niet (lees ik hier meer). Ik ben de hele beloofde leverdag aan het wachten, maar er komt niemand. Ik mail, waarop ik reactie krijg dat de accu nog geleverd gaat worden tussen 16:00 en 18:00. Dus niet. En geen telefoontje op het opgegeven telefoonnummer, zoals Mapp beloofd in de bestelbevestiging. Gewoon niemand komen opdagen.
Ik twijfel daarnaast aan de professionaliteit van Mapp, gezien de taalfouten in de reacties op recensie alhier, en aan de echtheid van de vele positieve recensies. Jammer hoor!

Beste Leo,

Bedankt voor je feedback. Dit stellen we zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad om het een en ander door te nemen.
De bestelde accu was wel geleverd,...
Beste Leo,

Bedankt voor je feedback. Dit stellen we zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad om het een en ander door te nemen.
De bestelde accu was wel geleverd, maar bij de buren. Dit is helaas niet helemaal duidelijk gecommuniceerd.
Gelukkig heb je de accu alsnog in ontvangst kunnen nemen en geef je aan dat je tevreden bent over de manier waarop we alles hebben rechtgezet. We zien je dan ook graag weer terug bij een van onze webwinkels.
Ook willen we graag reageren op een aantal punten.
Zo ondervonden we problemen met onze Track & Trace. Deze storing is inmiddels verholpen.
Ook hebben we onze vorige reacties gecontroleerd op spelfouten. Voor zover die er in stonden, zijn die er nu uit gehaald.
Tot slot willen we nog maar eens benadrukken dat alle reviews - de positieve én negatieve - afkomstig zijn van klanten.
Deze zijn dus 100% betrouwbaar en worden altijd inhoudelijk behandeld. Elke klant is namelijk ontzettend belangrijk voor ons.
We doen er dan ook alles aan om je een tevreden gevoel te geven.
Vriendelijke groet,
Het MAPP-team

Bert

Super geregeld. Snel de juiste keuze kunnen maken, volgende dag de accu op het aangegeven tijdstip afgeleverd. En dat voor een scherpe prijs.

Rene van Wezel

ZEER SLECHT niets bestellen hier je krijg de verkeerde accu geleverd na bellen 2 dagen later de juiste accu wacht al vanaf 16-5-2017 op teruggave van de terug gestuurde accu beloven elke keer dat... ZEER SLECHT niets bestellen hier je krijg de verkeerde accu geleverd na bellen 2 dagen later de juiste accu wacht al vanaf 16-5-2017 op teruggave van de terug gestuurde accu beloven elke keer dat het overgemaakt wordt maar tot op heden nog niet gebeurd.

Beste Rene,
Nogmaals bedankt voor je review en excuses voor het ongemak.
Er was inderdaad administratief iets niet goed gegaan met het terugstorten van de 6 euro.
Na je review hebben we...
Beste Rene,
Nogmaals bedankt voor je review en excuses voor het ongemak.
Na je review hebben we dit direct opgelost! Een leermoment voor ons, om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Gelukkig geef je aan nu weer tevreden te zijn en zien we je graag terug bij een volgende bestelling. Bedankt voor je vertrouwen!

Ron Lezwijn

Duidelijke site, ruime keus en goede inschrijvingen. Ook tips om niet toch de verkeerde accu te bestellen. En perfecte levering op afgesproken tijdstip. Allemaal voor een eerlijke concurerende prijs... Duidelijke site, ruime keus en goede inschrijvingen. Ook tips om niet toch de verkeerde accu te bestellen. En perfecte levering op afgesproken tijdstip. Allemaal voor een eerlijke concurerende prijs zonder verborgen kosten. Inmiddels twee maal deze ervaring mogen opdoen. Accuraat bedrijf. Chapeau.

J. van Oosten

Prima website, heldere en duidelijke informatie, makkelijk navigeren.

ronald

Bestellen gemakkelijk
komen helaas hun afspraken niet na.
heb extra kosten moeten maken omdat het product niet op tijd geleverd is

Willem van Ackooij

De accu voor mijn ereader die volgens andere niet te leveren was binnen 24 uur geleverd.

H van der Veen

Prima geholpen tijdens telefonisch overleg, snelle verzending kortom uitstekend!

Ton Lennarts

Mobilize Safety Glass Screen protector voor Samsung J5 besteld. Na ontvangst bleek deze niet te passen, omdat ik een Samsung J5 model 2016 had. MApp gevraagd om een retournummer, krijg vervolgens... Mobilize Safety Glass Screen protector voor Samsung J5 besteld. Na ontvangst bleek deze niet te passen, omdat ik een Samsung J5 model 2016 had. MApp gevraagd om een retournummer, krijg vervolgens de mededeling dat retourneren niet kan niet omdat de verpakking geopend is (alles weer keurig teruggedaan in de verpakking, maar ja, deze was natuurlijk geopend). Niet klantvriendelijk.

Beste Ton,
Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs.
Het is erg spijtig dat de screen protector niet paste omdat je het voor het verkeerde toestel had besteld.
Vrijwel alles...
Beste Ton,
Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs.
Vrijwel alles mag teruggestuurd worden, binnen de 14 dagen zichtperiode. Helaas vallen screen protectors hierbuiten omdat dit gaat om een verbruiksartikel. Waarbij het vrijwel niet te zien is of deze al geplakt is geweest.
Uiteraard vinden we het heel vervelend en hebben inmiddels contact met je gehad. We hebben je een oplossing geboden waarmee je tevreden bent. Graag tot een volgende keer.