Greet tijsen

Hele goede service mbt de accu die wij moesten hebben en goed geholpen.
Het product dat wij hebben besteld was mooi optijd echt zoals jullie zeggen alleen maar loff voor deze zaak een dikke 10

Marcel

Omvormer besteld. Onberispelijke levering. De levering duurde wel even (buitenland) maar was voor mij geen punt.
Het tijdstip van verzenden werd medegedeeld, echter over de vermoedelijke...
Het tijdstip van verzenden werd medegedeeld, echter over de vermoedelijke leveringsdatum was ik in het ongewisse.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Marcel,
Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs. En fijn om te horen dat je ons aanraadt!
Je bestelling is verstuurd met PostNL, met trackingcode. Misschien heb je de...
Beste Marcel,
Je bestelling is verstuurd met PostNL, met trackingcode. Misschien heb je de email met trackingcode over het hoofd gezien? Heel vaak geeft PostNL een specifiek tijdvak aan maar het kan zijn dat dit in jouw geval niet is gebeurt. Helaas hebben we hier geen invloed op. In ieder geval is je bestelling één dag na verzending al uitgeleverd.
Veel plezier van de omvormer en graag tot een volgende keer.

mark doorschodt

Twee accu's besteld. Bij opening van de verpakking bleken ze kortsluiting met elkaar te hebben gemaakt. Gevolg: aansluitpinnen weggesmolten, zelfs doos en factuur zwartgeblakerd. Klanten'service'... Twee accu's besteld. Bij opening van de verpakking bleken ze kortsluiting met elkaar te hebben gemaakt. Gevolg: aansluitpinnen weggesmolten, zelfs doos en factuur zwartgeblakerd. Klanten'service' gebeld. De medewerker blijft volhouden dat dit niet bij hen of onderweg gebeurd kan zijn, terwijl ik de foto's als bewijs heb. Ik kon alleen een korting krijgen bij een nieuwe aankoop. Ik koop hier nooit meer en ga ze aansprakelijk stellen.

Reactie Interngeheugen.com:

Geachte heer Doorschodt,
Bedankt voor het plaatsen van uw review, we stellen elke feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben wij zowel telefonisch als via e-mail contact met u gehad.
Wij...
Geachte heer Doorschodt,
Inmiddels hebben wij zowel telefonisch als via e-mail contact met u gehad.
Wij hebben uw diverse foto's toegestuurd. De foto's zijn afkomstig uit video opnames, waarin duidelijk te zien is hoe wij uw zending zorgvuldig verpakken.
In de opname is te zien dat de accu's correct in de doos worden verpakt. De accu's zijn zo geplaatst dat de polen onmogelijk tegen elkaar aan zouden kunnen komen tijdens transport. Bovendien is elk van de vier accupolen afzonderlijk afgeschermd met een plastic beschermkap.
Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk dat PostNL de doos open zal maken, om de vier beschermkappen eraf te halen en vervolgens de accu's met de polen tegen elkaar aan terug in de doos te leggen. Om daarna de doos netjes, zonder sporen aan de buitenkant opnieuw te sluiten en te bezorgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat de kortsluiting niet kan zijn ontstaan tijdens het transport. Toch hebben we u, uit coulance, een forse korting aangeboden op twee nieuwe accu's.
Wij vinden de situatie zeer spijtig en we hadden het uiteraard liever anders gezien.
MAPP

Paul

Goede prijs kwaliteit verhouding

Peter de Vries

In mijn zoektocht naar een goede en betrouwbare accu voor mijn auto kwam ik bij de Accudienst terecht, daar heb ik geen spijt van!
Met het invoeren van de juiste gegevens vond ik gemakkelijk...
Met het invoeren van de juiste gegevens vond ik gemakkelijk een aantal accu's die geschikt waren, waaruit ik zelf een keuze gemaakt heb.
De levering was, zoals beloofd, erg snel!

Jan

Goede snelle service, goed product.

Alex Gijsbers

Op de site kom je precies te weten welke soort geheugen dat je nodig hebt

prima zo als het gaat

Wim Boonen

Snelle levering, goed produkt

jwpoeschmann

Goede spullen ,goede service.Prima zaak

J.Demmendal

Na 1,5 jaar bleek een van de accu's van mijn scootmobiel defect. Beide accu's kostenloos vervangen.
Prima webshop. Waren ze allemaal maar zo klantgericht.