Paul

Goede site, levering traag, aftersales goed.

Beste Paul,
Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Beste Paul,
Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Nogmaals onze excuses voor de vertraagde levering. De koerier heeft duidelijk steken laten vallen. We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Het is goed om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid en aftersales. Elke klant is erg belangrijk voor ons! Alsnog veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer.

ANTONIO

Schd kaart besteld zou binnen twee dagen krijgen ,dus niet gebeld zou ze gaan zoeken en mij terugbellen ..dus niet
email krijg antwoord terug dat pas een week later zou gelverd ,missichien....
email krijg antwoord terug dat pas een week later zou gelverd ,missichien. ,gevraagd waarom ze mij niks lieten weten en dat ik zelf achterna moet gaan ,niet dus geen antwoord.
LEKKER KLANT VRIENDELIJK
uiteindelijk toch de kaart gekregen en dan zo ik mijn review veranderen........bewijze maar eerste dat in de toekomst beter gaat.

SNEL SLUITEN!!

STOP ERMEE

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Nogmaals excuses voor het ongemak, uw bestelling was inderdaad te laat geleverd. Dit had niet mogen gebeuren! Dat de communicatie te wensen overliet is ook absoluut niet goed te praten. Intern wordt uw case uitvoering besproken zodat we hier lering uit kunnen trekken.
Zoals u aangeeft zullen wij ons best doen om u in de toekomst beter van dienst te zijn.

Mark de Witte

Ik ben niet iemand die snel een feedback geeft maar ik vind de accuraatheid van Accudienst.nl wel een pluim waard en dus schrijf ik toch even een review! Wat een service voor een zacht prijsje!.... Ik ben niet iemand die snel een feedback geeft maar ik vind de accuraatheid van Accudienst.nl wel een pluim waard en dus schrijf ik toch even een review! Wat een service voor een zacht prijsje!. Perfecte website, duidelijke communicatie in betalingsproces en snelle levering! Gewoon helemaal PERFECT

tal kehati

Ik heb ze aardig snel binnen gekregen daar was ik wel blij me maar ze deden het na 2 minuten al niet meer

snel bezorging

ja meer tijd stegken in de kwaliteit van het product , en de site mag wel iets simpeler

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback, wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u naar tevredenheid geholpen.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Jos van Prooijen

Snelle en nette levering

Gert-Jan de Moor

Geweldig internet bedrijf waar je veilig goed je accu kunt kopen. Ook bij problemen blijven ze vriendelijk en zorgen ze altijd dat het wordt opgelost.

beni

Slechte after service, willen alleen maar geld verdienen ook als het product niet werkt.

M.F van Gennep

Uitstekend

R.Bruens Holding BV

Snel. Helder advies. Prima

J. Draad

Vrijdag besteld en de volgende dag netjes op tijd afgeleverd. De accu was inderdaad gebruiksklaar.