Veurman

@e x een accu bestelld, alles naar wens :)

Pedro Chambel / Honeywell

Very good experience to have worked with this company!
Very much accurate on their publicized offers, online; compared with what you receive back, within the ordered goods.

Arie Stijger

Duidelijke website. De accu was simpel te vinden aan de hand van de afmetingen van de oude accu.

Griffioen

Ik had de verkeerde accu besteld maar ondanks dat mapp hem niet hoefde terug te nemen hebben zij toch goede service verleend en hem terug genomen. top geregeld.

Hans van Wijk

Snelle levering en gebruiksklaar.

stielstra

Matig , accu werd dag later geleverd met als excuus dat er iemand aan de deur geweest is en er niemand was, dit kan niet , ook geen verdere feed back op gekregen

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
We vinden het erg spijtig dat de koerier uw bestelling 1 dag later heeft geleverd. Dit had niet mogen gebeuren! Inmiddels hebben we contact met u gehad om het een en ander door te nemen. Nogmaals onze excuses voor de dag te late levering.

J.P.H. Montauban

Uitstekende afhandeling, zeer accurate productomschrijving en prompte verzending.

G Veenstra

Super snelle afwikkeling van de bestelling.
Duidelijke communicatie.
Snelle levering.
Goed product.

G.knevel

Liet aan duidelijkheid niets te over, het Helen proces lied als een geolide machine top.
Prima accu voor een nette Prijs en voldoet uitstekend