Edwin Orth

Fijne website met veel informatie. Goed assortiment dat laag geprijsd is. Prijs is inclusief levering en btw etc. Duidelijk in wat er besteld wordt en wanneer er geleverd gaat worden. Betaling gaat... Fijne website met veel informatie. Goed assortiment dat laag geprijsd is. Prijs is inclusief levering en btw etc. Duidelijk in wat er besteld wordt en wanneer er geleverd gaat worden. Betaling gaat eenvoudig, in mijn geval via iDeal, afspraak over levering wordt goed na gekomen. Goede terugkoppeling over status van betaling en levering. Betrouwbaar en goed.

v.o.f. jumpstart

Snel en accuraat

G. Reitsema

Duidelijke site en snelle correcte levering!

Denise

Super service! Nog voor 17:00 besteld en de dag erna vroeg al in huis! ! Voor ieder stapje dat er word verricht kreeg ik netjes een sms en in het laatste mailtje wat ik kreeg nette informatie hoe... Super service! Nog voor 17:00 besteld en de dag erna vroeg al in huis! ! Voor ieder stapje dat er word verricht kreeg ik netjes een sms en in het laatste mailtje wat ik kreeg nette informatie hoe ik met het artikel om moest gaan ivm gevaarlijke stoffen! Echt top service! !

Willy Van Den Helm

Snelle bezorging en goed ingepakt.

J. van der Poort

Update: inmiddels is er door MAPP contact met mij opgenomen en hebben we de situatie uitgepraat. MAPP heeft excuses aangeboden voor de situatie en een goede oplossing voorgesteld. Mijn woorden... Update: inmiddels is er door MAPP contact met mij opgenomen en hebben we de situatie uitgepraat. MAPP heeft excuses aangeboden voor de situatie en een goede oplossing voorgesteld. Mijn woorden hieronder zijn dus niet actueel en ik zal ze dan ook grotendeels verwijderen

Bij dit bedrijf MAPP/RadioSjaak een vervangingsnaald voor mijn pick-up element besteld. Levering duurde een paar dagen. Toen het bestelde uiteindelijk kwam, bleek het een verkeerde naald te zijn, voor een totaal ander merk element (Shure ipv Ortofon). Direct gebeld. Verkeerde naald teruggestuurd en na een week toch nog de correcte naald ontvangen.

De klantvriendelijkheid en het servicegevoel van dit bedrijf zijn uitstekend.

E. Schijff

Zeer snel geleverd helemaal top.

E. Bakkenes

Goede website met duidelijke informatie. Bestelling liep vlotjes en de accu had ik de volgende dag al in huis. Alles liep gesmeerd

H. Broers

Prima website en tegen scherpe prijs

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
De door u bestelde natte oldtimer accu is erg gevoelig om zuur te lekken als deze schuin gehouden wordt. Maar dit mag uiteraard niet gebeuren tijdens het vervoer. In onze verzendmelding vragen wij dan ook uitdrukkelijk om de accu bij ontvangst te inspecteren en niet te accepteren indien deze gelekt heeft. Wellicht waren uw buren hiervan niet op de hoogte. Het feit blijft natuurlijk dat de accu niet had mogen lekken, onze excuses hiervoor!
Naar aanleiding van uw review zijn we dit model 6 Volt accu anders gaan verpakken om lekkage in de toekomst te voorkomen.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om onze excuses aan te bieden.

Zandvoort

Getrokken door de prijs, eenvoudige web bestelling, keurig geleverd.