Killaars Installaties BV

Betrouwbaar, snelle levering van het product. Precies zoals op de site aangegeven.

Erik

Absolute aanrader! Of je nou alles weet van accu's of helemaal niets, het maakt niet uit. De informatie is compleet en makkelijk navigeerbaar.

Nadat ik een keuze had gemaakt en...

Nadat ik een keuze had gemaakt en inmiddels had betaald wilde ik toch een andere accu. Via een kort mailtje had ik mijn wensen kenbaar gemaakt waarop er een antwoord kwam. "Geen probleem, we wijzigen de order gewoon". Zelfs eerder dan verwacht kwam er een keurige bezorger mijn accu afleveren. "Ik zet hem wel even neer meneer, want hij is misschien wel zwaarder dan u verwacht". In de middag heb ik de accu vervangen en kan mijn vrouw weer rustig de boodschappen inpakken zonder met een lege accu te staan. Een met scherpe prijzen maar waar duidelijk mensen werken met gezond verstand.

jp

Zo lopen die motor van me,als een malijer toppie

En Heermans

Zware caravan-accu werd tegen een hele goede prijs supersnel geleverd. Ik had een beetje medelijden met de bezorger, want het ding was loodzwaar, maar hij bracht hem helemaal voor mij naar binnen.... Zware caravan-accu werd tegen een hele goede prijs supersnel geleverd. Ik had een beetje medelijden met de bezorger, want het ding was loodzwaar, maar hij bracht hem helemaal voor mij naar binnen. Top!

Bert van Duijn

Ruime keuze. Levering te laat.

Roger

Super goede helpdesk! Ik had bij de aankoop aangegeven dat ik de accu wilde ophalen in Rotterdam en kwam er na de bestelling achter dat dat op zaterdag niet kan. Vrijdag middag de helpdesk gebeld en... Super goede helpdesk! Ik had bij de aankoop aangegeven dat ik de accu wilde ophalen in Rotterdam en kwam er na de bestelling achter dat dat op zaterdag niet kan. Vrijdag middag de helpdesk gebeld en binnen 1 minuut was het aangepast en werd de accu op zaterdag ochtend bezorgd. Het mooiste vond ik dat de helpdesk medewerker tijdens mijn uitleg de aanpassing al had uitgevoerd op basis van het telefoonnummer dat hij in zijn scherm zag. Dus niet van mag ik u bestelnummer of naam hebben, dan zoek ik de gegevens even op maat direct tijdens het uitleg de aanpassing doorvoeren. Ik was helemaal verrast.... erg goed!

Ron v Geest

Ik heb een macbook pro waarvan al 2 x de kabel van de harde schijf vervangen diende te worden. Op aanraden van een kennis heb ik de caddy aangeschaft en de drive vervangen. In 1 woord perfect.... Ik heb een macbook pro waarvan al 2 x de kabel van de harde schijf vervangen diende te worden. Op aanraden van een kennis heb ik de caddy aangeschaft en de drive vervangen. In 1 woord perfect. Goedkoop en snel geleverd. In 1 woord PERFECT.
Blije dochter

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Wing Tang

Snelle levering. Leuk produkt voor weinig geld.

we-cover

Mooi aanbod scherp geprijsd

Nic. Janssen

Veel keuze,merken, goede prijs.