Gerard

Voor het bestellen en afleveren van een accu een dikke pluim

Pieter Dekker

Heel fijne hulp en geen gezeur over dit of dat gewoon snel en corectna betaling direct verzonden en mooi verpakt goed en stevig geen - punten te bespeuren tot nu toe gaat zo verder met u klanten... Heel fijne hulp en geen gezeur over dit of dat gewoon snel en corectna betaling direct verzonden en mooi verpakt goed en stevig geen - punten te bespeuren tot nu toe gaat zo verder met u klanten perfect dank u .

Ed Knarren

Na lang zoeken naar juiste accu voor mijn siroop deze site terecht gekomen. Prima producten tegen zéér scherpe prijzen ( in ieder geval in mijn geval)
Bestelling werd snel geleverd.
Bestelling werd snel geleverd.

Al met al, prima ervaring en goede service.

Pool J.

Goede- en duidelijke telefonische informatie over de Amerikaanse accu.
Ondanks de afwijkende accu was de levering bijzonder snel: super!

RFM van Sluis

Kort en krachtig , prima

Nico Broekhuizen

Wil ik zondags de motor pakken , start deze niet meer accu kapot.Hmm nu heb ik snel een accu nodig maar geen tijd om te gaan winkelen vanwege mijn werk komende dagen. Even op internet kijken, hee... Wil ik zondags de motor pakken , start deze niet meer accu kapot.Hmm nu heb ik snel een accu nodig maar geen tijd om te gaan winkelen vanwege mijn werk komende dagen. Even op internet kijken, hee dat is de accu die ik nodig heb en deze is ook nog eens voordelig en kan snel geleverd worden.Meteen besteld, accu was snel geleverd geladen en wel dus even starten en ja hoor motorritje kan gedaan worden. TOP

ids

Super geregeld allemaal

Ferdinand Guleij / Digutronics

Goede prijs, snelle levering en vriendelijke mensen bij de helpdesk.

R Bakker

Zeer goede ervaring bij de accu dienst .nl
na zelf een verkeerde accu te hebben besteld [niet naar het bouwjaar van de motor gekeken]
na telefonische overleg
kon ik de accu...
Zeer goede ervaring bij de accu dienst .nl
na telefonische overleg
kon ik de accu retour zenden en had de nieuwe juiste accu de volgende de dag in huis .
super en de accu werkt uiteraard prima

vr gr Rienus Bakker