Jan Wesseling

Helemaal goed.Duidelijke website,gemakkelijk bestellen en betalen en snel geleverd voor een goede prijs

Jan Heerink

Snel geleverd.
Goede kwaliteit.
Scherpe prijs.

Gewoon AccuDienst!

Henk Schutte

Goede informatie, snelle levering en een aanvaardare prijs.

Jappie

Goede aanwijzingen.
Levering conform afspraak.
Produkt is oké.

Onno

Goede en snelle reactie op gestelde vragen.

Hans Spruijt

Netjes volgens afspraak afgeleverd!

H.C.W. Ackermann

Accu met verkeerde aansluiting ontvangen!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om te kijken wat er mis is gegaan.
De geleverde accu's hebben wel iets andere...
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om te kijken wat er mis is gegaan.
De geleverde accu's hebben wel iets andere aansluitingen maar zijn volledig compatible met de originele accu's.
We wensen u veel plezier van de accu's en zien u graag een volgende keer weer terug.

Klop

Snel en goede aflevering binnen 24 uur. Goede service en betalingsregeling. Juiste product en veilig verpakt met goede instructies.

wnm vd eijnde

Bijna te snelle levering, ik wilde op vrijdag geleverd hebben dus had woensdag avond besteld. Kreeg al heel snel mail dat hij donderdag geleverd zou worden. Heb toen een email gestuurd met verzoek... Bijna te snelle levering, ik wilde op vrijdag geleverd hebben dus had woensdag avond besteld. Kreeg al heel snel mail dat hij donderdag geleverd zou worden. Heb toen een email gestuurd met verzoek om op vrijdag te leveren en dat was geen probleem. Top!

H.ripperda

Ik ben uiterst tevreden eerst zelf verkeerd besteld gelijk de volgende ochtend gebeld en de mede werker heeft het deskundig voor mij veranderd top . En het teveel betaalde bedrag netjes 2 dagen... Ik ben uiterst tevreden eerst zelf verkeerd besteld gelijk de volgende ochtend gebeld en de mede werker heeft het deskundig voor mij veranderd top . En het teveel betaalde bedrag netjes 2 dagen later op mijn rek terug

Goed tel bereikbaar

Weet er geen