Robert

Op 30-03-2017 een Exide Premium accu gekocht welke pas op 12-04-2017 werd geleverd ondanks dat op de website stond (en staat) dat hij op voorraad is een dat hij binnen 3 dagen bezorgd zou worden.... Op 30-03-2017 een Exide Premium accu gekocht welke pas op 12-04-2017 werd geleverd ondanks dat op de website stond (en staat) dat hij op voorraad is een dat hij binnen 3 dagen bezorgd zou worden. Vervolgens via de mail tot 2x aan toe toezeggingen gedaan die niet waargemaakt werden. De diverse order status meldingen die diverse mensen hier prijzen zijn niet meer dan een geautomatiseerd proces. Zodra er in dat proces is mis gaat worden er geen updates gemailt en moet je er zelf achter aan om aan info te komen. Uiteindelijk is MAPP niet meer dan een ordinaire dozenschuiver.
Ook het verzenden van een accu zonder enige verpakking waardoor de accu aankomt vol met slecht te verwijderen transport stickers en krassen vind ik niet kunnen voor een product van dik €100.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Er is inmiddels contact met u geweest om het een en ander op te lossen en uit te praten want er zijn inderdaad fouten gemaakt. Hiervoor hebben we uiteraard ook onze excuses aangeboden want dit is simpelweg niet hoe het had mogen gaan.
Gelukkig geeft u aan dat als u een nieuwe accu zoekt ons weer overweegt als leverancier, dank hiervoor. We doen ons best om het goed te maken met u.

Ajt

Duidelijke website, snelle leverling en super communicatie omtrent status van afhandeling.

Theunissen

Geweldig bedrijf om zaken te doen

SEGHERS ETIENNE // PRIVE IN BELGIE

EERSTE MAAL

H.ripperda

Ik ben uiterst tevreden eerst zelf verkeerd besteld gelijk de volgende ochtend gebeld en de mede werker heeft het deskundig voor mij veranderd top . En het teveel betaalde bedrag netjes 2 dagen... Ik ben uiterst tevreden eerst zelf verkeerd besteld gelijk de volgende ochtend gebeld en de mede werker heeft het deskundig voor mij veranderd top . En het teveel betaalde bedrag netjes 2 dagen later op mijn rek terug

Goed tel bereikbaar

Weet er geen

h.westerink

Duidelijke website, brede keuze , gemakkelijk een bestelling te plaatsen , snelle respons , duidelijke manier om de order te volgen en vooral stipt op tijd qua levering.

Jan Voortman

Goede en snelle levering voor een scherpe prijs !!!

Ozgur Aksoy

Vriendelijke klantenservice. Bereid om te helpen en zoeken naar informatie.

Werner van Zagten

Hele nette prijs en vooral snelle service.

Zeker een aanrader :-)

Willem seuren

Snelle levering. Goed product voor een redelijke prijs. Tevreden! !!